וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התרבות יחלק פרסים לסופרים

6.8.2007 / 16:43

פורסמו הזוכים בפרסי שר המדע התרבות והספורט בתחומי היצירה הספרותית לשנת תשס"ז. ספריהם של דרור בורשטיין, שירי ארצי וחיים גורי ברשימה

ראלב מגד'לה הכריז על הזוכים בפרסי שר המדע התרבות והספורט בתחומי היצירה הספרותית לשנת תשס"ז. הקטגוריות השונות כוללות פרסים לספרי ביכורים, פרסים לספרות מופת, פרס היצירה למתרגמים, פרסים למתרגמים משפות מיוחדות, פרס לספרות ילדים ונוער בקטגוריית הגיל הרך, פרס לספרות ילדים ונוער בקטגוריית ילדים ונוער, פרס לעריכה ספרותית ופרס למשוררים בתחילת דרכם.

בפרס עבור ספר ביכורים זכו מספר הוצאות ספרים כשכל אחת מהן קיבלה 10,000 ¤. הוצאת ידיעות ספרים זוכה בפרס עבור הוצאה לאור של הספר "הרב של הקרקס" מאת יאיר חסדיאל. הוצאת גוונים זוכה בפרס עבור הוצאה לאור של ספר "אוקטובר" מאת שבתאי מג'ר. וצאת כתר זוכה בפרס עבור הוצאה לאור של הספר "גם כי אלך" מאת יפה בן כנען. הוצאת עם עובד זוכה בפרס עבור הוצאה לאור של הספר "עבור את האלפים-אבשלום" מאת ארז שוויצר. הוצאת חרגול זוכה בפרס עבור הוצאה לאור של הספר "בוץ" מאת שירי ארצי. הוצאת בבל זוכה בציון לשבח (ללא פרס כספי) על הוצאתו לאור של הספר "עמרם" מאת אסף שור.

חברי ועדת השיפוט של הפרס לספרי ביכורים, תשס"ז היו ד"ר היו"ר אביב עקרוני , נירה הראל, ד"ר נילי לוי.

ספרות זולה

בפרסים לספרות מופת זכו הוצאת בבל עבור הוצאתו לאור של הספר "א"נ גנסין – חמש יצירות" בעריכת דרור בורשטיין. הוצאת כרמל עבור הוצאתו לאור של הספר "סיפורי אהבה מחורזים" בעריכת יוסף יהלום. הוצאת מוסד ביאליק עבור הוצאתו לאור של הספר "השירה והזמן רשימות-1955-2006" מאת חיים גורי.

חברי ועדת השיפוט של הפרס לספרות מופת, תשס"ז היו היו"ר פרופ' אפרים חזן , ד"ר נעמי כשר, ד"ר תמי וולף-מונזון, רפי וייכרט, יערה בן-דוד. גובה הפרס עמד על 20,000 ¤ לכל אחת מההוצאות.

טקס הענקת הפרסים יתקיים ביום בסוף אוקטובר 2007 בצוותא, במעמד שר המדע התרבות והספורט, ראלב מג'אדלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully