וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות רמי, ריטה ותביעת הענק

חן רוזנק

7.8.2007 / 13:51

בפרק החדש של הטלנובלה הזוג חושף את שיטות הניצול והמרמה לכאורה בהן פעלה הליקון, ודוחה את בקשת החברה לפתוח בהליך בוררות

לפני מספר שבועות זיכנו לשמוע את הצד של חברת התקליטים הליקון בתביעת הענק נגדה, שטענה כי בני הזוג הלכו לבית המשפט בטענות שקריות ומשום בצע כסף- עכשיו ריטה ורמי מגיבים להאשמות ההן. השניים הגישו היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בת"א, באמצעות עו"ד דוד קוגן ועו"ד איתמר כץ, את תגובתם לבקשת הליקון לעיכוב ההליכים המשפטיים ולמינוי בורר.

השניים טוענים באמצעות עורכי דינם כי "בקשת הליקון להפסיק את ההליכים הפומביים בבית המשפט, מהווה ניסיון של הליקון ובעליה להסתיר את האמת מפני הציבור". מה שאומר בעצם, שהזוג מעוניין בקרב פתוח מול כל עם ישראל ואישתו ולא בהליך של בוררות.

כזכור, התביעה הראשונית שהגישו ריטה ורמי כגנד החברה הכילה "טענות על מעשי זיוף שיטתיים, מעשי מרמה עקביים ומעשים נוספים שעיקרם מעילה באמון שנתנו רמי וריטה בחברה, במטרה להונות את רמי וריטה ולנשל אותם מזכויותיהם", לפי כתב התגובה. לאחר הגשת התביעה ביקשה חברת הליקון להפסיק את ההליכים הפומביים בבית המשפט ולהעבירם להליך של בוררות.

במסגרת התגובה שהוגשה הבוקר לבית המשפט, מוסיפים רמי וריטה וטוענים כי "להליקון מיוחסים מעשי זיוף ומרמה חמורים, הגובלים לכאורה בפלילים, ואשר כללו זיוף רישומים כספיים ו/או פקודות יומן, אשר גרמו להעלמת הכנסות בסכומים עצומים".

1+1= ?

בתגובה שהוגשה לבית המשפט נטען כי "בהשוואה בין כרטיסי הנהלת החשבונות של הליקון משנת 1997, לבין אותו כרטיס בדיוק שהודפס אף הוא ממחשבי הליקון בשנת 2005, נמצא כי אחד הסכומים נמחק ובמקומו נכתב סכום כוזב. כתוצאה מאותו שינוי, נוצר מצב בו ההכנסות שהתקבלו מהופעות של ריטה, במהלך החודשים נובמבר עד דצמבר 1995, היו נמוכות בסך של 150,000 ¤ מן ההכנסות אשר תועדו מלכתחילה בכרטסת הנהלת חשבונות."

"גם בכרטיס הנהלת חשבונות מספר 15001 על שם רמי, אשר התנהל אצל הליקון ובו פורטו רווחים אשר נצברו ממכירת כרטיסים, שונו סכומים באותה השיטה אשר צוינה לעיל. אלה יצרו מצג כוזב כאילו ההכנסות שהתקבלו בהליקון ממכירות תקליטים בחודשים יולי עד ספטמבר 1996 היו נמוכות בסך של 350,000 ¤ מן ההכנסות, אשר תועדו מלכתחילה בכרטסת הנהלת החשבונות."

לסיכום, הזוג טוען באמצעות עורכי דינם כי "חלקם של רמי וריטה בכספים שהתקבלו בהליקון בתקופה שמחודש ינואר 1995 ועד חודש מרס 1997, ואשר היה אמור להיות מתועד באותה הכרטסת, היה נמוך בסך של 1,162,213 ¤ מן הסך המגיע לרמי וריטה, כפי שתועד מלכתחילה באותה כרטסת הנהלת חשבונות".

"נראה שלא בברור האמת עניינם של הזוג"

ממשרד "גלאי תקשורת" הדוברים של חברת הליקון נמסר כי "הזוג קליינשטיין כהרגלו פונה לתקשורת לפני שהחומר הגיע לידי הליקון ובטרם ניתנה שהות להליקון ועורכי דינה לעיין בטענותיהם, אולם יש להבין כי הדברים יתבררו בסופו של דבר לפני הגורם השיפוטי המוסמך ולא מעל גבי העיתון.

הזוג קליינשטין חוזר ולועס את טענותיו הישנות שניתנות פעם אחר פעם והליקון תפריך אחת לאחת בדותות אלו בין עם במוסד הבוררות ובין אם בין כותלי בית המשפט. הטענה כי הליקון מתכוונת להסתיר דבר מה מופרכת מיסודה כיון שגם במסגרת הליך בוררות יינתן פומבי להכרעה שתתקבל.

בוררות,שבמקרה הזה היא חלק בלתי נפרד מההסכם שנחתם בין הצדדים (למרות התחכמויות והתפלפלויות כאלו ואחרות של הזוג קליינשטין) הוצעה ע"י הליקון מתוך רצון כנה לברר את המחלוקת ומהר. אך נראה שלא בברור האמת עניינם של הזוג קליינשטין ומשרד עורכי הדין שלהם, אלא במסע יחסי ציבור מתוזמן ומתמשך".

(עדכון אחרון, 7.82007, 16:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully