וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין וביונסה מובילים במועמדויות לMTV

חן רוזנק

8.8.2007 / 10:48

הזמר החצ'יך והכוכבת הלוהטת זכו לשבע מועמדויות כל אחד בטקס פרסי המוזיקה של הערוץ. קנייה ווסט וריאנה בולטים גם הם ברשימה

באופן צפוי בעליל שני הכוכבים הכי חמים של השנים האחרונות, ג'סטין טימברלייק וביונסה, הם גם המובילים השנה במועמדויות לטקס פרסי המוזיקה של MTV. השניים זכו לשבע מועמדויות כל אחד בטקס שיתקיים ב-9 בספטמר בלאס וגאס.

לא רחוק מאחוריהם מציצים הראפר המוכשר קניה ווסט והכוכבנית הטרופית ריאנה עם חמש מועמדיות לכל אחד. זמרת הנשמה הבריטית (בעלת הדם היהודי- כבוד!), איימי וויינהאוס, קיבלה שלוש מועמדויות, כולל אחת בקטגוריית הקליפ הטוב ביותר של השנה, עליה תמודד מול טימבלייק, ביונסה, ריאנה, קנייה ווסט והצמד הצרפתי האלקטרוני ג'סטיס.

פופ ארט

בקטגוריית הזמר הטוב ביותר מועמדים טימברלייק, ווסט, אייקון, הראפר T.I. וזמר האר.אנדבי רובין ט'יק. הצד הנשי של הקטגוריה מאויש על ידי וויינהאוס, ביונסה, ריאנה, פרגי ונלי פורטדו.

היריבות הבריטיות לבית מארק רונסון ווינהאוס ולילי אלן ילחמו אחת נגד השנייה ומול פינאליסטית אמריקן איידול לשעבר, קארי אנדרווד, ג'ים קלאס הירוז ופיטר, ביורן & ג'ון בקטגוריות תגלית השנה. בקטגוריות הלהקה הטובה ביותר יתחרו פול אאוט בוי, ג'ים קלאס הירוז, מארון 5, לינקין פארק ווויט סטרייפס.

בין שלל הקטגוריות החדשות השנה נמצאת "איום בריבוע" הביזארית במיוחד, שלפי החברים ב-MTV אמורה "לכבד את האמנים פורצי הגבולות שכבשו מספר עולמות, הכוללים מוזיקה, אופנה, פילנתרופיה, עסקים, משחק וריקוד". המועמדים לפרס הזה כוללים את הזוג ביונסה וג'יי זי שמתחרים זה בזה, בונו, טימברלייק וווסט. המעריצים יכולים להצביע באתר האינטרנט של MTV לקטגוריית תגלית השנה, את שאר הקטגוריות בוחרת קבוצה מצומצת של אנשים מתעשיית המוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully