וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת שנה לברזילי

חן רוזנק

9.8.2007 / 10:37

מועדון האלטרנטיב התל אביבי חוגג 365 ימים של מוזיקה טובה, אלכוהול וזימה מלוכלכת במשכנו המחודש. תתכוננו לשבוע של קראחנות

שנה שלמה עברה מאז עבר מועדון הברזילי ממשכנו התת קרקעי והאלטרנטיבי ברחוב ברזילי בגן החשמל, ללוקיישן הנוכחי שלו ברחוב הרכב במזרח העיר. עם המעבר רבים טענו כי האותנטיות והחתרנות של המקום נעלמו כלא היו - בין אם הם צודקים ובין אם לאו, זה לא משנה את העובדה שבחיי הלילה של ת"א כרגע, זה המקום היחידי לאוהבי המוזיקה הסו-קולד אלטרנטיבית.

לרגל חגיגות יום ההולדת הראשון, המועדון פותח בשבוע של מסיבות כשהמטרה היא "לעטוף את המוזיקה המשובחת הזאת - בין אם זה יהיה דאב-סטפ לונדוני עצל, אלקטרו פריזאי רווי דיסטורשן, דראם-נ-בייס שמן שמריח כמו קו ביקיני ברזילאי אחרי שעווה, או השד יודע מה - בכל הדברים שיוצרים מסיבות לפנים. מסיבות שגורמות לך לקום יום אחרי, לגלות שהשעה כבר שלוש אחר הצהרים, שאתה מסריח כמו כלב מאלכוהול ומעשן ושהפלאפון והמפתחות לא עליך, ועדיין לחייך בגעגוע כשאתה נזכר בלילה הקודם." אכן, מטרה נאצלה.

מי? מתי?

ביום שלישי, 14 באוגוסט, החגיגות יתחילו במסיבת חברים חינמית (מי שלא חברה, שייתעלם). למחרת, הליין הקבוע "1984" של המפיקים/יחצנים/די.ג'ייז צח זימרוני וטל ארגמן, מקבל את אסי קוז'אק כחיזוקית. ביום חמישי, PAG בהפקת אופנה חגיגית - התצוגה הראשונה בעולם של אמריקן אפרל. כשעל העמדה די. ג'יי יוגו ואביחי פרטוק.

ביום שישי, 17 באוגוסט, תחכה לכם שם הופעה חיה של מודסלקטור, הצמד שמורכב מגרנות ברונסרט וסבסטיאן סזארי. שמגיעים הישר מתעשיית המוזיקה בגרמניה. מדובר בשני אנשים שעוברים על-פני ז'אנרים שלמים: מ-IDM דרך דאבטספ ועד טכנו. טובי המקומי יפתח את הערב, כשהקטיק בתפקיד הסוגר.

ולסיום, מוצאי שבת, 18 באוגוסט, מד פרופסור מארח את עיישה סופיה ואת המקומית בלונדאב סקסי סאונד. לרוז יפתח את הערב, ואפיקומן יסגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully