וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל גיבורי הגיטרה יוצא לדרך

חן רוזנק

9.8.2007 / 15:37

נסגר הליינאפ לאירועי "אוהבי הגיטרה" - קבלו את מיטב פורטי המיתרים המקומיים, שיתאחדו לסוף שבוע של מוזיקה בנגב: דן תורן, הבילויים ,גבע אלון, יהודה עדר, רם אוריון, שלמה מזרחי ועוד

לא מזמן סיפרנו לכם על היוזמה יוצאת דופן משהו מבית מדרשו של השחקן אלון אבוטבול- פסטיבל "אוהבי הגיטרה", שיתקיים בסוף השבוע של ראש השנה, 13-15 בספטמבר. האירועים אמורים לקבץ לחולות הנגב, או ליתר דיוק, לחאן שחרות, "נגנים מכל הרמות ליצירה משותפת ולדיאלוג מפרה”, לפי המארגנים.

רשימת גיבורי הגיטרה שהחליטו להדרים כוללת את גבע אלון, שלמה מזרחי, דן תורן, דנה ברגר, ירמי קפלן, הבילויים, גבע אלון, השקרנים, ירונה כספי ,ארז נץ, שליחי הבלוז,יהודה עדר, אילן בן עמי, רם אוריון, רפי פרסקי, שליחי הבלוז, מלכת הפלקט, מיקי שביב, רונית שחר, דודי לוי,תמר אייזנמן, שילה פרבר, עמית כרמלי, יא-יא( הדג נחש), שמוליק בודגוב ועוד.

"סביב המדורה, תמיד יש מישהו שמביא גיטרה ומייד מתקבצים סביבו עוד כמה שגם מנגנים, מחליפים אקורדים, טכניקות", מספר בעל החזון, אלון אבוטבול, "אני מחזיק גיטרה מגיל 13 ומעולם לא הייתי נגן מקצועי. כמוני יש עשרות אלפים. למעני ולמענם החלטנו לקיים את הפסטיבל הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully