וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וחמור הגרם

עומר בכר

12.8.2007 / 12:32

הם חשבו שהוא לא יוכל לזוז יותר לעולם, אבל אז גילו שהוא הזיז את הגבינה שלהם. עומר בכר מקדים עם קדימונים

בנק לאומי

מזה זמן מה שאני חושד בג'רי ברוקהיימר, שהוא מתכנן להשתלט על העולם. התיאוריה שלי גורסת כי הוא שותל בסרטיו מסרים בשלוש רמות תודעה - תת הכרתית, הכרתית וסופר הכרתית - כך שבסופו של דבר הוא ירוץ לנשיאות ויזכה ברוב גדול.

השת"פ שלו עם דיסני מוכיח את עצמו שוב ושוב כצעד נכון במשימתו השטנית. אחרי "שודדי הקאריביים", החליטו האולפן ומפיק העל להוציא המשך גם ללהיט ההרפתקאות "אוצר לאומי" מ-2004. "אוצר לאומי - ספר הסודות" (נשמע כמו שילוב של שני ספרי של הארי פוטר), יוצא לאקרנים בדצמבר הקרוב ומחזיר את בן (דונט קול אס, ניקולס קייג') לחיפוש אחר אוצר חבוי שמסתתר אי שם באמריקה. המשימה הפעם, היא לטהר את שמו של סבי סביו של בן שנחשד בקשירת קשר לרצח הנשיא לינקולן.

כמובן שפטריוט על כמו בן, לא יסכים ולא יעבור על כך בשתיקה והוא יוצא למסע בניסיון להשיג את "ספר הסודות" – ספר ששמור לעיני הנשיא בלבד ומספר את כל סודות המדינה. הטריילר, שמעביר בצורה ברורה למדי את העלילה, עושה גם עבודה טובה בתחום ההומור והצגת השחקנים ששבים לסרט ההמשך כמו ג'ון ווייט ודיאן ליין, אך סובלים ממנת יתר של פטריוטיזם עם צילומי אתרים אמריקאים היסטוריים ותחושת השליחות שאמורה להיות בלבו של כל אזרח וכמובן של חיילינו בעירק. ובאמת אחרי צפייה בטריילר קשה שלא להיות סקרן לגבי סודות כמו מי רצח את קנדי, מה היה באזור 51 ובעיקר, כמה כסף יעשה ההמשכון הזה שיקבע האם יהיה "אוצר לאומי 3".

ציון טריילר: לשירת ההמנון האמריקאי, הקהל מתבקש לקום.
קהל יעד: חובבי סרטי הרפתקאות מופרכים.

הו מנדי

למכורים לאהבה, הרי לכם טריילר לסרט רומנטי חדש. מבלי להתחייב לדבר, נראה כי למרות הז'אנר הבעייתי שהוא משתייך אליו, "Dedication" עשוי להיות דווקא כזה שלא יגרום לכם לזוע באי נוחות בכיסא. הסיבה לכך היא שהוא בא מבית טוב, כלומר תוצר של פסטיבל סאנדנס.

סופר ילדים, צעיר, מצליח ומיזנטרופ-על, נאלץ לעבוד צמוד למאיירת חמודה ומעט מתוסבכת בעצמה (מנדי מור). כמובן שבהתחלה הם מושכים אחד לשני בצמות, עד שבסופו של דבר מבין הסופר שהוא חייב להפוך את עורו בכדי לא לאבד אותה ולקחת סיכון אם הוא לא רוצה למות רווק ערירי.

כיאה לסרט פסטיבלים, המוזיקה העדינה שמלווה את הסרט מאת Au Revoir Simone נותנת את הערך המוסף כדי להחליט שזהו סרט אהבה שלא נחשוש לנסות אותו, כי כמו באהבה, אם לא לוקחים סיכונים, לא נכווים.

ציון טריילר: משעשע ומרגש, ומנדי מדהימה כרגיל.
קהל יעד: אוהבים

פג תוקף, שוב

איזה כיף! החדשות הטובות ביותר שיכולות להגיע בצורת טריילר! שובו של סיימון פג!

מי שהשם לא אומר לו מאום מוזמן להתקדם; מי שזוכר אותו מסרט הקאלט "מת על המתים" (Shaun of the Dead) או מ"שוטרים לוהטים" (Hot Fuzz) האחרון, בוודאי ימצא כמוני את הבשורה משמחת מאוד.

"Run Fatboy Run", הוא טיזר שמצליח לעשות הרבה יותר בדקה ורבע שלו מטריילרים הרבה יותר מושקעים וזה בעיקר להצחיק ולהכניס לאווירת כיף-כיף-כיף.

כמעט בלי מלל ובעיקר בעזרת הומור פיזי סלפסטיקי מצליח הטיזר לעשות את העבודה מצוין.

העלילה לא מוסברת ועם זאת לא ממש קשה להבין משם הסרט ומהתמונות של הבחור השמן שעושה כושר בצורה מסורבלת, ומדובר על סרט דיאטה. מצחיק, קצר, קולע ובריטי. יותר מזה אני חושב שלא צריך. אה כן וגם "Chelsea Dagger" של The Fratellis מנוגן ברקע. איזה כיף.

ציון טריילר: נו שיגיע כבר הטריילר המלא, קל וחומר הסרט
קהל יעד: אנגלופילים וחובבי הומור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully