וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה למותו של המלך

חן רוזנק

12.8.2007 / 15:06

לציון הזמן שחלף מאז הלך מאיתנו אלביס פרסלי, ערוץ ההיסטוריה ישדר תכנית מיוחדת לזכר האיש ונענועי האגן. הוא מעולם לא עזב את הבניין

בכל העולם מציינים מעריציו של אלביס פרסלי 30 שנה למותו - חלקם עוטים על עצמם את אוורול הנצנצים הלבן שלהם למופע מחווה, חלקם עולים לרגל לגרייסלנד, והעצלנים במיוחד יכולים פשוט לבהות בטלוויזיה.

ביום שבת, 1 בספטמבר, בשעה 20:30, ערוץ ההיסטוריה ישדר את התכנית "כשאמריקה פגשה את הרוק'נרול", שמביאה את סיפורו של "המלך" ומתארת כיצד הוא השפיע על התרבות והחברה האמריקאית.

ב-9 בספטמבר 1956 הופיע זמר הרוק'נרול הצעיר ופוחז דאז, בתוכנית הטלוויזיה "המופע של אד סאליבן", ובהופעה אחת שינה לעד את היסטוריית הפופ. התכנית "כשאמריקה פגשה את הרוק'נרול" בוחנת את ההשפעה שהייתה להופעתו ההיסטורית של פרסלי על החברה האמריקאית השמרנית בפרט, ועל תרבות הפופ בכלל.

התכנית כוללת קטעי ארכיון נדירים מהתקופה לצד ראיונות עם היסטוריונים ואנשי תעשיית המוזיקה, המסבירים כיצד הופעה טלוויזיונית אחת (שזכתה ל-82% רייטינג) שינתה את פני האומה האמריקאית. את התכנית ביים ברוס סינופסקי, שאחראי לסרט “Metallica: Some Kind of Monster".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully