וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OVO מגיעים לישראל לשתי הופעות

חן רוזנק

12.8.2007 / 17:23

הרכב הנויז לו-פיי, המורכב מבני זוג שמנגנים על גיטרה ותופים, יופיע בת"א ובירושלים. שורפי התופים, מונוטוניקס, יחממו אש את הקהל

דואו הגיטרה-תופים האקספרינמטלי OVO יגיע לישראל לשתי הופעות. הלהקה הוקמה על ידי בני הזוג ברונו דורלה (מ- Ronin ) וסטפניה פדרטי, כדי שיוכלו להישאר יחד ועדיין לנגן ולצאת לסיבובי הופעות. אנחנו אומרים- הו, כמה רומנטי. באמת.

OVO הופיעו באירופה וארה"ב מעל 500 פעמים ב-6 השנים האחרונות של קיומם. הישג מרשים לכל הדיעות. ב-2006 הוחתמו השניים בחברת תקליטים מרוד איילנד – Load Records , הידועה במיוחד כביתם של דואו נוסף בשם Lightning Bolt . OVO מנגנים על גיטרה חשמלית, כינור, וחלקי תופים רעועים, יצירות "טראש מטאל גולמי" כהגדרתם. את אלבום הבכורה שלהם Assassine הוציאו השניים ב-2001 ואת אלבומם השני, Miastenia, הוציאו לפני שנה.

הצמד יופיע ב-23 באוגוסט, בשעה 21:00, בלבונטין 7 בת"א ויומיים אחר כך, ב-25 באוגוסט, בשעה 21:00, באוגנדה בירושלים. בסיבובון שלהם בארץ הם יקבלו חיזוק משמעותי מחבורת המטורפים העונים לשם מונוטוניקס. עמי שלו, יונתן גת ורן שימעוני יעלו לחמם את הדואו רגע אחרי שחזרו מסיבוב הופעות אירופי (שם חיממו את Queens Of The Stone Age), ורגע לפני שהם מתעופפים לסיבוב הופעות נוסף בן חודשיים בארה"ב.

יחד עם מונוטוניקס ינגן ההרכב הצעיר TV Buddhas , דואו גיטרה תופים נוסף, שמשלב אלמנטים הודיים עם ביטים של דאנס. ב Buddhas מנגן גם יובל הרינג, גיטריסט להקת לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully