וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי, מאחורייך

חן רוזנק

12.8.2007 / 15:00

אחרי שנטשה את המסלול לטובת מיני טלנובלות ואסי כהן אחד, מלי לוי רוצה להראות שהיא יודעת לזרוק את הפאנץ'-ליין בתזמון הנכון, בתכנית המערכונים החדשה של ערוץ 10. תופיע יחד עם עידן אלתרמן, יעל לבנטל, ורד פלדמן ואורי פפר

צריך לומר את הבדיחה הנכונה: אחרי שניסתה לרגע להשיק קריירת זמרה יחד עם בעלה וגיסה, השתתפה בימיה הפרועים של "אקזיט", צלחה מיני טלנובלות מ"אהבה מעבר לפינה" ועד ל"השיר שלנו" וקפצה לפריים טיים מגובה באסי כהן ב"מסודרים"- מלי לוי רוצה להיות אורנה בנאי.

האם הטרייה תשתתף בתכנית המערכונים החדשה של ערוץ 10, שאמורה לעלות בחורף הקרוב. לוי נבחרה כחלק מצוות השחקנים הקבוע לצד עידן אלתרמן, שגם נמנה עם יוצרי הסדרה, יעל לבנטל, ורד פלדמן ואורי פפר.

כזכור, לוי למדה במשך שנה בסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין ומאז לא הפסיקה לפזר הבטחות בתקשורת כי מה שהיא באמת רוצה זה להראות לכולם שהיא מסוגלת להעלות חיוך אצל הצופה בבית. התכנית, אותה יביים אייל סלע לדנה הפקות, תהיה הפלטפורמה הראשונה של לוי "להביא את מלי המצחיקה שאני חושבת שלא מכירים", כפי שסיפרה בראיונות בעבר.

"מלי עוברת תהליך התפתחותי מעניין ומפרה", הגיב יואב גרוס מנהלה האישי, "...מלי ראשית כאדם וכמובן כשחקנית, מגלה מקצועיות ראויה לשבח ואני בטוח כי מקום זה יפתח עבורה דלת נוספת בעולם המשחק". מי אנחנו שנפקפק בך יואב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully