וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד לאור מצלמות

חן רוזנק

13.8.2007 / 15:03

שני גנבים פילחו תחת ידיו של נדב רביד את תיקו ובתוכו לפ טופ ועליו כל הטרקים אותם מנגן הדי.ג'יי. רביד הנואש העלה את סרטון הגניבה ליוטיוב. צפו, ועזרו למצוא את החלאות

יום שישי האחרון, השעה שלוש וחצי בבוקר. די.ג'יי נדב רביד יושב לו לתומו בפיצריה ברחוב אלנבי בת"א. כמה דקות אחר כך, משוש עיניו, תיקו האישי ובתוכו הלפ-טופ החדש שלו נעלם: " היינו אני וטלי קליין, ששרה איתי, אחרי הופעת החימום שלנו למופע של אורסולה ראקר במועדון הברזילי. קצת אחרי המופע המשכנו לאכול משהו עם חברים, ודקה שתיים אחרי ששני הבחורים לקחו לי את התיק והלכו, שמנו לב למה שקרה."

מה שהגנבים לא ידעו, הוא שבמיטב המסורת של סרטי יהודה ברקן, הם צולמו בזמן מעשה, ובמיטב המסורת של הרגע, הסרט אף הועלה ליו-טיוב (למרות שלמרבה הצער, מושון שלנו אינו נוכח באירוע).

את מעשה הגניבה הנבזי ניתן לראות שניה אחר שניה כפי שנקלט במצלמות האבטחה של המקום, "בתיק היה לפ-טופ חדש של חברת אפל, שכל המוזיקה שאני מתקלט איתה נמצא עליו, אבל למזלי לפחות לזה יש לי גיבוי. חוץ מזה היו שם גם נגן 3MP, אוזניות מיוחדות לתקלוט, מחטים מיוחדות לפטיפון, מפתחות לבית שלי- בקיצור, מדובר בערך בשווי של 16 אלף ¤".

עזרו למצוא את הגנבים, צפו בלינק, וכתבו לנו אם שמעתם, ראיתם, נזכרתם במשהו שיכול לעזור להחזיר את התיק לחיקו של רביד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully