וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד שוברת שיאים

סוכנויות הידיעות

13.8.2007 / 15:21

צפויה לרשום את הקיץ הראשון בו הגיעה להכנסות ממכירות כרטיסים בבתי הקולנוע בשווי 4 מיליארד דולר. "שעת שיא 3" גרף בסוף השבוע בארה"ב 50.2 מיליון דולר

שובר הקופות האחרון של הקיץ "שעת שיא 3" ("Rush Hour 3") גרף בסוף השבוע בארה"ב 50.2 מיליון דולר, לפי הערכות אולפני הקולנוע ניו ליין סינמה. סכום זה הספיק בכדי לדחוק למקום השני את הסרט המרוויח ביותר בקופות בשבוע שעבר "The Bourne Ultimatum", עם הכנסות של 33.7 מיליון דולר.

"Rush Hour 3" לא הצליח באותה מידה שהצליח קודמו "Rush Hour 2" שגרף 67.4 מיליון דולר בעת יציאתו לאקרנים ב-2001. עם זאת, הוא דורג כשובר הקופות הרביעי המרוויח ביותר בסוף השבוע הראשון להקרנתו באוגוסט.

"The Bourne Ultimatum" עבר את רף 100 מיליון הדולרים בשבוע השני להקרנתו בבתי הקולנוע. בשילוב עם "הסימפסונס - הסרט" שגרף 152 מיליון דולר אחרי שלושה שבועות בבתי הקולנוע, צפויה הוליווד לרשום את הקיץ הראשון אי פעם בו הגיעה להכנסות ממכירות כרטיסים בשווי 4 מיליארד דולר.

"רכבנו על גל תנופה שהחל עם ה'רובוטריקים' ביולי", אמר פול דרגאראבדיאן, נשיא חברת המעקב מדיה ביי נאמברס. "אנחנו כבר עומדים על 3.6 מיליארד דולר בקופות. קיץ 4 מיליארד הדולרים הוא בטווח השגה".

עונת סרטי הקיץ מתחילה בסוף השבוע הראשון של מאי ועד חג העבודה. הקיץ לא מתוכננים לצאת שוברי קופות נוספים. 12 הסרטים המובילים גרפו הכנסות בסוף השבוע האחרון הגבוהות ב-37% לעומת 12 הסרטים המובילים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות בקופות עלו ב-6.6% ל-6.324 מיליארד דולר והנוכחות עלתה ב-1.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully