וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי דידי יפיק את הסרט על נוטוריוס ביג

חן רוזנק

14.8.2007 / 11:48

נכנס לעבודה על הסרט שיתמקד בחייו הפרטיים של חברו הטוב ז"ל, הראפר הענק (תרתי משמע). התפקיד הראשי עוד פתוח

שון קומס, הידוע כפאף דדי לשעבר ופי דידי בהווה, מצטרף להפקת הסרט המבוסס על חברו הטוב שהלך מעימנו בטרם עת, עקב תקרית ירי לא נעימה במיוחד, נוטוריוס ביג. כזכור, בשנת 1997, בעיצומה של מלחמת הכנופיות, איסט סייד VS ווסט סייד, נרצח ביגי מירי ממכונית חולפת בלוס אנג'לס.

כבר לפני מספר שנים החל להתגלגל הרעיון להפקת סרט על חייו של הראפר המנוח, ועכשיו העניינים צוברים תאוצה עם הצטרפותו של פי דידי לפרוייקט. הראפר, שנשאר בין החיים, ישמש כמפיק בפועל של הסרט, שיופק תחת חסותם של אולפני פוקס ויבוים על ידי ג'ורג טילמן ג'וניור, האיש מאחורי המצלמה בסרטי "המספרה".

לפני מספר ימים נערך אודישן פתוח בארה"ב לתפקיד הראשי, כשהדרישה היחידה מן המתמודדים הייתה דימיון פיזי לנוטריוס, עליו השלום. מי שהתעניין בתפקיד הגיש קלטת וידיאו שלו, בין אם הוא שחקן ובין אם הוא חסר ניסיון לחלוטין.

כזכור, התסריט לסרט מבוסס על ספרו של העיתונאי צ'ו הודרי קוקר, האדם האחרון שריאיין את ביג לפני מותו, וחיבר את הספר "Unbelievable: The Life, Death, and Afterlife of the Notorious BIG". הסרט יופק יחד עם אימו של ביג, וולטה וולס. לפי מגזין "וראיטי", הסרט יתמקד בצד של הראפר "שלא נראה בחייו הציבוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully