וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מספרי הסיפורים ה-14 בסוכות

חן רוזנק

14.8.2007 / 17:40

אוהבי הפטפטת יזכו למנת הצ'יזבטים השנתית שלהם בשבעת ימיו של הפסטיבל, בניצוחו של יוסי אלפי. גילה אלמגור, ליא קניג, יוסי שריד, דן תורן ואלכס אנסקי בין המספרים

"היו היה פעם איש ושמו יוסי אלפי. אלפי היה אדם טוב לבב, בעל זקן עבות, דימיון מרשים ויכולת לפטפט ללא הפסק" – אותו אלפי מהאגדה ממקודם, ימשיך לשבת במקומו הקבוע כמאסטרו הגדול של פסטיבל מספרי הסיפורים, גם בשנתו ה-14.

בחול המועד סוכות, 29 בספטמבר עד 5 באוקטובר, בתיאטרון גבעתיים, יתאספו חובבי שעת סיפור המיתולוגית להאזין לגלגולה הנוכחי בדמותם של מספרי הסיפורים גילה אלמגור, יצחק נבון, ליא קניג, אביהו מדינה, יוסי שריד, אלכס אנסקי, השר מאיר שטרית, קולט אביטל, אריה אליאס, פוצ'ו, רוחמה רז, אביהו מדינה, ג'קי לוי, סטף ורטהיימר, ד"ר רונן ברגמן, אסתי זקהיים, אילנה רובינא, דן תורן, אפריים שמיר, רינו צרור ועוד.

הפסטיבל השנה ייגע במגוון נושאים ביניהם "סיפורים מהתרבות הישראלית": סיפורו של הזמר העברי - מיטב מומחי הזמר הישראלי על במה אחת, אנשי גל"צ בסיפורים מהשטח, סיפורים מהסרטים- מחווה לגילה אלמגור- גדולי השחקנים והבמאים של הקולנוע הישראלי בסיפורים מרתקים מאחורי אתרי הצילומים, ועוד.

בנוסף ידסקסו שם על "סיפורים מהחברה הישראלית": ערב עם טובי המספרים בעולם הרפואה וטובי ההיפוכונדרים בעולם הסיפורת, סיפורי מאה שערים, סיפורי מוהלים, סיפורי נשים, סיפורי דיפלומטים ועוד. כמו כן תתקיים מסגרת "סיפורים מההיסטוריה הישראלית": מחווה לספרו של רונן ברגמן "נקודת האל חזור",סיפורי מעברות, סיפורים מששת הימים ועוד.

ולקינוח- "סיפורים מעדות ישראל": ערב ספאניולי של שירים וסיפורת, קליינע סמבוסק-אמא פולניה עיראקית, סיפור הקהילה היהודית בלוב, מחווה לנגן החליל אלברט אליאס, סיפורים ביידיש עם ליא קניג ועוד.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully