וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אני רוצה להיות ג'ון טרבולטה

16.8.2007 / 11:25

תכנית חדשה ברשת תנסה לדלות מים הטאלנטים הישראלים האנונימיים את הכוכבים הראשיים לגרסה הישראלית של גריז

הימים ימי גמר "הדבר הגדול הבא", ורשת כבר מכינה עצמה למלא את החלל שיותיר יהורם גאון. בשנה הבאה יפציע על הבמות המחזמר "גריז" בגרסתו הציונית, ולקראתו תעלה תוכנית חדשה בערוץ 2, שתבקש למצוא את שני הכוכבים הראשיים שיגלמו את דמויות המפתח – דני זוקו וסנדי אולסן (תודו שלא ידעתם את שם המשפחה שלה).

במסגרת התוכנית יעברו בסך צעירים שידרשו להפגין יכולות-על בתחומי השירה, הריקוד והמשחק – ואת הזוכים יבחרו שופטים מיומנים והקהל בבית. הפורמט נוסה כבר על הציבור האמריקאי – שם גם נבחרו שני השחקנים הראשיים מתוך אלפי אנונימיים שהשתתפו בתוכנית. בימים אלה החל איתור המועמדים שישתתפו בסדרה, והאודישנים ייערכו בקרוב בתל אביב. את המחזמר יפיק יהודה טלית. מתמודדים הרוצים להציע את מועמדותם יכולים להרים צלצול לטלפון: 054-4008000, או להכנס לאתר רשת.

בגרסה המקורית של הסרט, שיצאה בקיץ של 1978 והפכה לסרט קאלט מערבות יהוד ועד חוצות ניו אינגלנד, גילמו את הדמויות הראשיות אוליביה ניוטון-ג'ון וג'ון טרבולטה. הסרט הפך הן לסמן מרכזי של תקופת שנות ה-50 האמריקאית, אותה התיימר לייצג, והן לרכיב מזון מרכזי בהשכלה הקולנועית הבסיסית של נערות עם ניתוח אף ומקור לחיקויים קלאסיים בלתי נדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully