וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי פוקס שוב מנגן

19.8.2007 / 13:11

סיפורו האמיתי של מוזיקאי-הומלס-סכיזופרן יגיע למסך, וריי-צ'ארלס-לשעבר יככב בו

ג'יימי פוקס לא מפסיק לשיר. השחקן יככב בסרט חדש המבוסס על סיפור אמיתי, על אודות מוזיקאי חסר בית, חולה סכיזופרניה, שחולם לנגן באולם הקונצרטים של דיסני. פוקס, שגילם בעבר את דמותו של ריי צ'ארלס ואף זכה באוסקר עבור תפקידו, ישוב לז'אנר הביוגרפיה המוזיקלית בסרט, שייקרא "The Soloist". במאי הסרט הוא ג'ו רייט הבריטי, כך דווח בסוכנויות הידיעות.

העלילה הנוכחית תבוסס על סדרת מאמרים של העיתונאי סטיב לופז, שפגש את הכנר נתנאל אנתוני איירס ברחובות לוס אנג'לס בשנת 2005, ותיעד את קורותיו בעיתון "לוס אנג'לס טיימס". לופז, בעל טור בעיתון, התיידד עם המוזיקאי לאחר שגילה כי הוא כנר. "אהבתי את הדרך בה נגינת הכינור שלו הפכה את ההמולה של דאוןטאון לוס אנג'לס לסימפוניה אורבנית" כתב לופז בראשיתה של סדרת הכתבות על אודות אנתוני.

סיפורו של מר איירס נגע לליבם של קוראים רבים; הוא חי ברחובות זה 35 שנים - מאז שסבל מהתמוטטות עצבים בעת שלמד מוזיקה בבית הספר לאמנויות ג'וליארד בניו יורק. במהלך 2005 תיאר לופז את ניסיונותיו לשכנע את איירס לעבור לדירה משלו, ואת אכזריותה של מחלת הסכיזופרניה ממנה סבל ידידו. לבסוף, הוזמן המוזיקאי לבקר באולם הקונצרטים של וולט דיסני, שם הוא עמד על הבמה וניגן בכינורו.

הסיפור יעובד למסך הגדול על ידי התסריטאי של השלאגר "ארין ברוקוביץ'" סוזנה גראנט, ואולפני דרים וורקס יפיקו. לופז עצמו עתיד לפרסם ספר שיספר את סיפור הידידות המיוחדת, שייקרא גם הוא "The Soloist", וייצא בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully