וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ומלכודת הבמיה

עומר בכר

19.8.2007 / 12:11

הם ידעו שבלוטות הטעם הן עקב האכילס שלו, אבל לא לקחו בחשבון שמעליהן מסתתרות המלתעות של עומר בכר

ישר לוידאו

טריילר חדש ומרנין מציג בפנינו את הפרוייקט החדש של מישל גונדרי ("שמש נצחית בראש צלול", "מדעי החלום" וכל הקליפים הכי טובים אי פעם) עלה לאינטרנט, שמועות עיקשות טענו שהוא דלף, אבל בין אם זה נכון ובין אם אנשי החליפות שיחררו אותו במודע כדי ליצור הייפ, אנחנו לא נהיה בין המתלוננים.

"Be Kind Rewind", אמור לצאת בתחילת 2008 וליבי יוצא אל המפיצים בארץ שיצטרכו לתרגם את מטבע הלשון הידוע לשם קליט שימשוך קהל ישראלי לקולנועים. כרגע המועמדים הרציניים הם: "תהיה אדיב, לאחור תשיב", "חמור, תחזיר לאחור" או "אם יש לך מילה, תחזיר להתחלה".
הקיפו בעיגול את האפשרות העדיפה בעיניכם או הוסיפו כזו משלכם.

הטריילר מחזיר אותנו לעולמו היצירתי הבלתי נדלה של מישל גונדרי. הפעם הוא עובד עם מוס דף, שהפך להיות אחד השחקנים החביבים עלי ולוקח סיכון עם ג'ק בלאק, שכפי הנראה מביא את השטיק שלו גם לכאן. הסיפור מועבר בצורה ברורה מאוד: בחנות וידאו מקומית כל המידע המגנטי נמחק מסרטי הוידאו וכדי להציל את העסק, מחליטים שני העובדים המסורים לצלם במצלמה ביתית את הסרטים המפורסמים בעצמם.

באופן תמוה, אנשים אוהבים את הרעיון ונוהרים לחנות בכדי לראות את ההפקות הביתיות לסרטים כמו "מכסחי השדים" ו"שעת שיא 2". ברגע שהכסף מתחיל לזרום, מגיעים האנשים הרעים מה-FBI ומאיימים בתביעות משפטיות. גם דני גלובר ומיה פארו משתתפים בסרט ובהחלט בהחלט יש למה לצפות.

ציון טריילר: אי אפשר להעביר קדימה ל-2008?
קהל יעד: קולנוענים ואנשים עם לב

אם אלו החיים

בדרך כלל אני מאוד שמח לראות כוכבי טלוויזיה אהובים עלי מנצלים את המומנטום ואת חופשת הקיץ בין הסדרות שלהם ומנסים את מזלם במסך הגדול. סטיב קארל שהתחיל בצורה חיובית מאוד את הקריירה הקולנועית שלו עם "בתול בן 40", המשיך לנסוק בתפקיד מייקל סקוט ב"משרד" האמריקאי, אבל השנה הוא קרה לו משהו ובחירת הסרטים שלו נפגמה.

זה התחיל עם "מבול של צרות" שהיה צריך להיחתך עוד בזמן הרעיון והטריילר החדש שלו לסרט בשם "Dan, In Real Life" לא מעורר אופטימיות רבה בקרבי. הסרט הוא מהיוצרים של "רווק פלוס ילד" והסופר של "מה עובר על גילברט?".

מדובר באב אלמן לשלוש בנות, שעובד כסופר אשר נותן עצות לאחרים. כאמור הסנדלר הולך יחף. מדובר בקומדיה רומנטית מהסוג המאוס ביותר, והטריילר מבהיר זאת כשהבמאי בחר להשתמש בקריין אשר יסביר לצופים בדיוק מה הולך. בלי מקום לדמיון, בלי מעוף ועם אינסוף קלישאות. נקודת האור אולי היחידה היא, ובכן אין. אפילו ההומור שדחסו בשתיים וחצי דקות הטריילר לא מצחיק. חבל.

ציון טריילר: סטיב, תחזור לסטנפורד.
קהל יעד: נשים לחוצות חתונה.

זהירות מוקש!

טרנד חדש באתרי ה- Web 2.0 הוא יצירת טריילרים מפוברקים. אני בהחלט מברך על היוזמה שמגיעה פעמים רבות ממעריצי סדרות שהיו רוצים לראות את הסרט ובאמצעים ביתיים יוצרים טריילרים לבטמן חדש או לחתולי הרעם. לעומת זאת ישנם אתרים כמו Collegehumor.com, שיוצרים טריילרים הומוריסטים לכל מיני דברים שבאף דרך אחרת לא היו מוצאים את דרכם לקולנוע כמו טריילר שהפיקו לסרט שמבוסס על הרשת החברתית Facebook, או כמו הטריילר הבא, לסרט שמבוסס לכאורה על משחק המחשב "שולה המוקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully