וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל ינאי למבוגרים בלבד

מיה יסעור

20.8.2007 / 20:30

תככב בגרסה הישראלית של המחזמר שובר הקופות Avenue Q, שעוסק בחיי המין של חבורת בני עשרים פלוס בניו יורק, ומיועד לגילאי 16 ומעלה

המחזמר זוכה פרס הטוני, Avenue Q, עושה עלייה, ויוצג בתיאטרון בית ליסין החל מ-23 באוקטובר, בבימויו של משה קפטן, ובהשתתפות מיכל ינאי, רועי בר נתן ועידן אלתרמן.

במרכז המחזמר עומד פרינסטון, בוגר קולג' טרי, שגילה שמעט הכסף שנשאר לו מספיק רק בשביל חור עלוב באבניו Q, דרום אלנבי של ניו יורק. הוא שוכר דירה בבניין שבו גרים בהרמוניה צעירים מתוסכלים ומפלצות צבעוניות, כולם בשנות העשרים לחייהם, וכולם מחפשים אחרי אהבה, אושר, וכסף שיוצא אותם מהמקום הזה.

הגימיק – על הבמה מככבות בובות, שאם הן נראות קצת מוכרות, זה פשוט בגלל שהמעצבים שלהן היו חלק מיוצרי הבובות המיתולוגיות של רחוב סומסום. השחקנים עצמם מתפקדים בעיקר על תקן מפעילי הבובות, שלכל אחת מהן בעיות מכאן ועוד הודעה חדשה – אחד מהם הוא הומו בארון, השני מכור לפורנו באינטרנט, ויש גם מהגרת שקיוותה לעתיד טוב יותר וזמרת בארים זנותית במיוחד. התכנים האלה הם גם הסיבה להגבלת הגיל – הכניסה למחזמר מותרת מגיל 16 בלבד.

מיכל ינאי, עד לא מזמן מלכת הילדים, תככב כסוג של ראש ועד הבית. החלטה אמיצה בהתחשב בכך שבמקבילה האמריקאית משחק גארי קולמן (למי שזוכר – הילד ארנולד מ"על טעם ועל ריח") בתפקיד עצמו, כילד פלא לשעבר שחמש עשרה דקות התהילה שלו כבר מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully