וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: חרמן על הזמן נותן בראש

מיה יסעור

20.8.2007 / 15:30

התיכוניסטים החרמנים מעיפים את כריס טאקר וג'קי צ'אן מראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב

"סופרבאד", או בתרגומו השנון לעברית, "חרמן על הזמן", קומדיית הסקס החדשה מבית היוצר של "הדייט שתקע אותי" ו"בתול בן ארבעים", הרוויח 31.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארה"ב ודחק מראש הטבלה את המרדפים של כריס טאקר וג'קי צ'אן. מעלליהם של שני התיכוניסטים המחוצ'קנים שמחליטים למצוא זיון יגיעו לישראל רק בסוף ספטמבר, ככה שיש למה לחכות.

הרווחים של "שעת שיא 3", לעומת זאת, ירדו ב-56 אחוזים, ובסוף השבוע השני להקרנתו הוסיף רק 21.8 מיליון דולר. כריס טאקר ומלחמתו במשפחת הפשע הסינית נאלצו להתמקם במקום השני בטבלה, עם הכנסות כוללות של 88.2 מיליון דולר בעשרה ימים, שזה, בקיצור, הרבה פחות מהציפיות הגדולות שתלו בו המפיקים.

אחריו, במקום השלישי, "זהות אבודה", שצבר עוד 19 מיליון דולר בסוף השבוע. מדובר בחלק השלישי בסדרת הסרטים על סוכן ה-CIA ג'ייסון בורן, הלוא הוא מאט דיימון הבלתי נלאה, הממשיך לחקור את עברו האפל.

"הסימפסונים- הסרט" ירד מהמקום השלישי לרביעי, עם תוספת של 6.67 מיליון דולר לקופתו הגדולה מלכתחילה. ואחרון חביב בחמישייה הפותחת, "The Invasion", סרטה החדש של ניקול קידמן - הפעם בתפקיד פסיכולוגית במצוקה - שהרוויח בסוף השבוע הראשון להקרנתו רק 6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully