וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמניקוריסטית

עומר בכר

26.8.2007 / 10:02

הוא פשט את אצבעותיו הצפודות, והיא הביטה בהן בגועל. "אתה עובד בעבודת כפיים" אמרה. ועומר בכר ענה "מבקר טריילרים. זה הכל"

להציל את ראיין

בקרוב יעלה לאקרנים סרט חדש של השחקן הקנדי המוערך ריאן גוסלינג. גוסלינג, שרק לאחרונה ביקר אותנו, זכה לאחרונה להכרה הוליוודית כשהיה מועמד לאוסקר על "חצי נלסון" ומוכר לכם אולי גם מ"המאמין". הסרט " Lars and the Real Girl", הוא סרט דרמה חדש מז'אנר המשוגעים. אין הכוונה כמובן לפגוע במישהו, אבל משוגעים מהווים נקודת פתיחה מצוינת לכל סרט בכל ז'אנר. העניין הוא שתמיד ניתן יהיה למצוא מוזרות חדשה לשחק עליה, או כמו שנאמר: "יש יותר מידי פריקים ופחות מידי קרקסים".

לארס, כאמור, נראה אדם רגיל אך הוא בעל מטען רגשי כבד שגורם לו להיות בודד – לבד מיחסיו עם אחיו וגיסתו. יום אחד הוא מודיע להם שהוא הזמין בחורה שהוא פגש באינטרנט לארוחת ערב; הם, כמובן, שמחים מאוד בשבילו, עד שהם מגלים שאותה בחורה היא בובה. כשהם הולכים לייעוץ, הרופאה ממליצה להם לא לנפץ לו את האשליה עד שתתגלה הסיבה בגינה הוא יצר אותה.

הטריילר עשוי בצורה משעשעת ומצליח להעביר את עלילת הסרט בצורה מובנת. אני הרגשתי מעט בחסרונן של כתוביות: הייתי מוסיף באמצע הטריילר משפט מרגש שיכוון יותר לצד הרגשי של הסרט ולא להשאיר אותנו רק עם האירוניה והקומדיה. בכל זאת – סרט דרמה.

ציון טריילר: מעניין אבל לא מצליח ממש לתפוס.

קהל יעד: מעריצי גוסלינג. כל השלושה.

האויב שבפנים

הנה טריילר מבטיח מאוד ולדעתי גם ניתן להמר שהסרט יהיה מהמועמדים הבולטים השנה לאוסקר. "Rendition" מספר את סיפורו של אדם שעולה על טיסה חזרה הביתה, כשבשדה התעופה פונה אליו המאבטחת וטוענת שיש לה הודעה חשובה עבורו. כשהוא הולך איתה, חוטפים אותו כוחות הביטחון והוא מוצא עצמו כלוא ומעונה בהאשמה שהוא קשור לתא טרור ושכדאי לו להתחיל לזמר אם הוא רוצה לראות אי פעם את אשתו ובנו.

הטריילר לא מבהיר מי הגיבור המרכזי בסרט, ודווקא זה היתרון שלו: שכן ישנן לפחות כמה דמויות אשר ניתן לפתח את סיפורן לסיפור המרכזי: הבעל שנחטף, אשתו הדואגת, סוכנת ה-CIA שלא מוותרת והסוכן הצעיר שאחראי על תחקור החשוד ומציאת המידע שיציל חיים. גם הכתוביות בטריילר לא מנסות לפתור את העניין, כשהן מתייחסות פעם אחת לסוכן במשימתו הראשונה, פעם אחרת לאישה הדואגת ופעם למערכת ששינתה חוקיה.

שפע מחמאות למלהק שהצליח לקבץ תחת סרט אחד את מריל סטריפ, ג'ייק ג'ילנהול, ריס וית'רספון ואלן ארקין והקרדיט הרב שניתן להם בטריילר אינו מוגזם כלל.

נראה שבסופו של דבר הכל יתנקז לשאלה הג'ק באוורית: האם יספיקו להשיג את המידע בזמן כדי לעצור את הפצצה המתקתקת.

ציון טריילר: עשוי מצוין ומרתק

קהל יעד: חובבי דרמות עתירות כוכבים

אלווין, סיימון ותיאודור

בקרוב מאוד יתחילו להיגמר המותגים הנוסטלגים שניתן להפוך לסרטי קולנוע. עד שזה יקרה, אתם מוזמנים ליהנות מהטריילר החדש ל"אלווין והצ'יפאמנקס". עבור מי שלא זוכר, מדובר בסדרת אנימציה לילדים על שלושה סנאים קטנים וחמודים שיש להם להקה.

הטריילר החדש מתחיל בצורה מעט מפחידה, כשרואים, בשחור לבן, אנשים דחוסים בתוך גדרות. אבל במהרה מגלים שהרעיון הוא לספר את ההיסטוריה המוזיקלית ככזו שהושפעה מהצ'יפמנקס (נארלס בארקלי כבר עשו את זה בקליפ ל"Smiling Faces"). גם החזרה שלהם ב-2007 מקבלת תירוץ בטריילר, כשהקריין טוען שלמרות שהם היו שם בכל המהפכות המוזיקליות, יום אחד הם נעלמו לפתע – ולאחרונה החליטו לעשות את הקאמבק שלהם בחג המולד הקרוב.

הגרסה התלת-מימדית לצ'יפמנקס חמודה מאוד ומצליחה לרגע להשכיח כמה שנאתי אותם בזמן אמת. גם הליהוק של ג'ייסון לי בלי השפם גורמת לסרט להיראות כמשהו שניתן לקחת כאופציה בהחלט ראויה לסרט ילדים. הבדיחה האחרונה בטריילר הוכיחה סופית שדצמבר לא יהיה מבאס אחרי הכל.

ציון טריילר: חמוד כמו סנאי

קהל יעד: ילדים והורים נוסטלגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully