וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הארץ כוכבים נולדים

מיה יסעור

28.8.2007 / 7:56

באשדוד, באליקים וברמת-גן מחכים בקוצר רוח לגמר הגדול של כוכב נולד, ביום רביעי הקרוב. איך הם מתכוננים?

כבכל שנה, גם הקיץ הזה הרשויות המוניציפליות שזכו לאכלס את הפיינליסטים של "כוכב נולד 5" מתכוננות במרץ לגמר הגדול, שייערך הפעם אי שם בחוף גולן. שלושת המתמודדים ישמחו לדעת, שלא רק טוקבקיסטים בני 14 תומכים בהם, אלא גם ראשי-הערים (או במקרה של בועז מעודה, המושבים) מהם באו. העיריות השונות עובדות בימים האחרונים על הפקות, בהם יופיעו מיטב האמנים המקומיים, יותקנו מסכי ענק, ואולי אפילו התושבים עצמם יזכו להופיע בטלוויזיה, במסגרת הפריצות לשידור הישיר של הגמר.

באירוע שמארגן מושב אליקים והמועצה האזורית מגידו, שם נולד וגדל בועז מעודה, יהיה אפשר לצפות לא רק בשידור הגמר, אלא גם בהופעות של צעירי יקנעם, ולהקה מקומית של מוזיקה תימנית. ראש המועצה, שיכבד את האירוע בנוכחותו, גם עזר תקציבית להפקה.

אלי שלום, יו"ר מושב אליקים, מפרגן: "אנחנו דואגים שכל האזור, ברגע ההצבעה, יהיה צמוד למחשבים ולאס. אמ. אסים. הוצאנו פליירים ואנחנו מעבירים את השמועה מפה לאוזן. אם בועז יזכה אנחנו נארגן ערב ביחד איתו, כדי שהוא יופיע ויודה לאנשים שתמכו בו והתארגנו בשבילו, וגם לתת לו את הכבוד המתאים בתור הכוכב הנולד".

גם ברמת-גן, כור מחצבתה של מארינה מקסימילאן בלומין, מתארגנים לקראת ערב הגמר. כל תושבי העיר מוזמנים להפנינג חגיגי ברחבת כיכר שניצר, במסגרתו יוקרן הגמר. בפנייה נרגשת של העירייה לתושבים, נכתב: "תושבי העיר מתבקשים כמובן להצביע ב-SMS או באתר 'קשת' לטובת מארינה".

וכמובן שהאשדודים לא מזניחים את שלומי בראל. עיריית אשדוד וקניון סי מול מארגנים אירוע משותף בקניון, בו ישודר הגמר יחד עם אטרקציות שונות לתומכים. מדובר בעיר שלא שוכחת: באירוע יופיעו יוצאי כוכב נולד המקומיים, בוריס סלטנוב וחנה גור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully