וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חסון במכתב נרגש למארינה

מיה יסעור

28.8.2007 / 10:00

חבר "ישראל ביתנו", מעריץ מן המניין, החליט לנסות לשכנע את הדיווה להתגייס. "אני אערוב לכך כי תוכלי לשרת בתפקיד שיאפשר לך להגשים את חלומותייך המוזיקליים"

הנה מכתב מעריצים שמארינה מקסימיליאן בלומין לא חיכתה לו: חבר הכנסת ישראל חסון, לשעבר סגן ראש השב"כ, יצא בפנייה נרגשת לפיינליסטית כוכב נולד 5, הקוראת לה להתגייס. במכתב ששלח אתמול הח"כ למארינה, הוא מספר כי ראה את התוכנית כוכב נולד, שמע מי יהיו הפיינלסיטים, ואז גילה, "למרבה הזעזוע", שמארינה לא שירתה בצבא.

לאורך המכתב, בו משבח חסון את קולה של מארינה ואת האישיות הבימתית הכובשת שלה, הוא משתמש בשירים אותם ביצעה בתוכנית, כדי להסביר לה מדוע היא חייבת לשרת בצבא. למשל, הוא כותב:

"בשיר אחד הפלאת לשיר: 'מערבה מכאן עומדים צוקים ומחכים ומחכים. מערבה מכאן הכל אחר'.

אז לשם ההכרות הראשונית, מארינה, 23 שנים שירתתי את מדינת ישראל. לא יצא לי לצעוד מערבה מכאן, הייתי אחראי על בטחונך ובטחון אזרחים שכמותך במזרח, בצפון, ובדרום. עשיתי ימים, לילות, ושוב ימים ולילות על מנת שתוכלו את וחברייך לנסוע מערבה מכאן. לצערי לא אחת שמעתי את אויבינו רוצים מאד שנגיע מערבה. הבעיה היא שמערבה מכאן זהו הים".

משחדים אותך, קחי

עוד דוגמא שנותן חסון נוגעת לשיר "פרי גנך":

"את פרי גנך את תבקשי / מי לך יאמר ומי לך ישיב / מר כאבך רודפים הימים / נותרת לבדך רוצה להאמין / שהנה קרבה אותה השעה / שבה הבטיח לשוב בחזרה".

כמה יפה שרת מילים אלה, מרינה. איך התחברת לכאב. באמת שזה היה נוגע ללב.
שיר זה, חשוב שתדעי, נכתב לזכרו של סג"ם חן ברוד ז"ל, מנתניה, שנהרג ב- 1985 בתאונה מבצעית ברצועת הביטחון בלבנון בגיל 22".


לסיום מנסה לשחד חבר הכנסת את מארינה בהבטחה הבאה: "אני מבטיחך נאמנה, כי במידה ותחליטי בכל זאת להתגייס לצבא, אני אערוב אישית לכך כי תוכלי לשרת בתפקיד אשר יאפשר לך להמשיך ולהגשים את חלומותייך המוזיקליים. ואז גם אאחל לך בהצלחה".

כאן מאחלים לה בהצלחה בכל מקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully