וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רם אוריון ישיר בגמר?

מיה יסעור

28.8.2007 / 16:45

לכבוד שידור הפרסומות הארוך של השנה, הידוע גם כגמר כוכב נולד 5, יצאנו לרגע ממחוזות המיינסטרים כדי לברר עם כוכבי השוליים מה הם היו שרים בגמר. המסקנה: אפילו לואיזה מטרי פויזן יודעת להיות ממלכתית כשהיא רוצה

הגמר הגדול מתקרב, המתח מתגבר, ובחירות השירים הביזאריות של שלושת הפיינלסטים הפכו, בעקבות לחץ מתון מההפקה, לאזוטריות קצת פחות. אבל כל הרמות הגבה וכל הגיחוכים על הפיוט התימני של בועז ושיר העם של מארינה, לא עזרה לנו לפתור את שאלת השאלות – מה אני הייתי שר אם הייתי בגמר?

אז כדי לעזור ולו במעט למתמודדי השנים הבאות שיבואו עלינו לטובה, הנה התשובות של כל מי שכף רגלו לא תדרוך לעולם על הבמה הסגולה של ניצנים (או טבריה, לצורך העניין).

רם אוריון, פעם נושא מגבעת והיום כבר גיבור גיטרה עצמאי, בחר ב"תנו לשמש יד", השיר המרגש מהמחזמר "שיער". "זה שיר ממש מתאים", הוא אומר, "ונראה לי שזה גם היה לוקח". בינינו, צודק. שלומי בראל, לתשומת לבך – אולי עדיין לא מאוחר לשנות.

שי נובלמן הלך על "אני וסימון ומואיז הקטן" האלמותי של יוסי בנאי, כי "נראה לי שכל בני הארבעים פלוס היו שולחים לי אס.אמ.אסים". מישהו יצטרך להתנדב להסביר לו שהוא אולי אבל למרבה הצער, קהל המסמסים מורכב מבנות 14.

ונעבור לכל המלעיזים, שישמחו לשמוע במה בחרה לואיזה מטרי פויזן. "הייתי שרה את 'על כל אלה' של נעמי שמר", היא מודיעה. "אני לא סתם הגעתי לישראל בגלל שאני אוהבת את תרבות הים, אלא כי עברתי חינוך ציוני מאוד כבד בבני עקיבא, וזה שיר שאני ממש זוכרת מאז, הוא גם מאוד יפה". ציונות זה שווה יותר או פחות משירות צבאי?

גם גבע אלון הלך על בחירה קלאסית, "אדבר איתך" של חווה אלברשטיין. "פשוט בגלל שזה שיר יפה. מכובד". האמת, יכול לשבת בול על מארינה. בועז, לעומת זאת, היה יכול ללכת עם עם השיר שבחר רוקו מהשקרנים, "פסוליה" של דוד שושי. למה דווקא פסוליה, אתם תוהים? "בגלל שהכל ידוע", הוא עונה. יונתן חרפק, מתופף Useless ID, שמזכיר בדעותיו הפוליטיות דווקא את ג'קו, היה שר את "מזל שיש אותך" של עמיר בניון. "זה אולי השיר הכי יפה שיצא מהמוזיקה העברית", הוא אומר.

ואחרון חביב, גיא שמי מאינפקציה, הגירלז ומרסדס בנד היה שובר לבבות עם "שלל שרב" של גידי גוב. ויש לו גם הסבר משכנע: "זה נורא מתאים ואף אחד לא עשה את זה עדיין. ועם כל הזמרי רקע עושים מאחורה את הנה נה נה, זה ממש קלאסי". מישהו מרים את הכפפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully