וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגן ושר

30.8.2007 / 10:44

יניב דורנבוש חירף נפשו ויצא לחזית חוף גולן, להביא את הדיווחים החמים מאחורי הקלעים של כוכב נולד 5. מה חמים, מזיעים

גבירותי ורבותי, קבלו את השידור היחיד בארץ שארוך יותר מתחרות האירוויזיון, וגם משמים יותר. אם חשבתם שקשה לראות את המופע ההזוי הזה בבית, תארו לעצמכם כמה נורא לצפות בו באוהל חם ולח עם ארבעה מאווררי ענק שלא מקלים על עומס הטמפרטורה בהרבה. רק הפרצוף המיוזע של מארינה המסכנה, כשצביקה הדר, כמו ילד קטן, מסרב לעזוב את בדיחת ה"ממארינה ומיומנה יוצא מאריומנה", יכול לתת לכם רעיון כללי.

בגרסה הציונית של "אמריקן איידול" קיבלנו שופטים שחושבים שהם מרכז התוכנית ואת התשובה הישראלית לראיין סיקרסט, צביקה הדר - וכל זה על פני שלוש שעות מרוחות היטב עם שישה שירים בסך הכל.

איגור וממוצ'קה

מאחורי הקלעים הסתובב הכוכב הנולד היוצא, ג'קו אייזנברג. הוא סיפר לוואלה! תרבות שגם בגמר השנה הוא מאוד מתרגש: "יש לחץ גדול, לא של תחרות, אלא של רצון להצליח עם השיר שלי. הפעם לשמחתי, כל הקרקס הוא לא סביבי. אני יכול ללכת ככה בגופיה, בקרוקס ולהיזכר בשנה שעברה". עם זאת הודה ג'קו ש"אם הגמר היה נערך בפארק הירקון בתל אביב, הכל היה נראה אחרת ולא הייתי יכול לדבר עכשיו".

לג'קו נמאס משאלות על "השנה הלא פשוטה" שהייתה לו. נושא השרות בצבא הפך לעניין המרכזי בעונה הנוכחית של כוכב נולד, אבל לו זה לא מפריע. "זו כבר לא הבעיה שלי. אני נוהג להביט קדימה ולא אוהב להתעכב על העבר, לא על הדברים הטובים ובטח שלא על הרעים", אמר.

מי שהפכה לסלב מבוקשת לא פחות מהמתמודדים, היא אלה, אמה-מולידתה של מארינה, או כמו שרובנו מכירים אותה – ממוצ'קה. "אני שמחה שזה היום היחיד בחיים שלי שכולם מתנפלים עלי ורוצים לשמוע את דעתי", אמרה לוואלה! תרבות. כשמזכירים לה שמארינה הופכת עכשיו לדמות ציבורית שמתעסקים לה בחיים, היא מעבירה ביקורת על העיתונות: "אני לא אוהבת את זה. אני מבינה שככה זה עובד, אבל בדיוק כמו שסופר כותב ורק קוראים את הספרים שלו, בדיוק כמו שאף אחד לא שואל אם עיתונאי שירת בצבא או לא, ככה צריך לעשות עם זמרים. צריך להתרכז במוזיקה שלהם, לא במה הם עושים בחיים הפרטיים", אמרה. ובאשר לזכייה? לפני הגמר אמרה לנו שהיא לא חושבת שמארינה צריכה את הזכייה בגמר כדי לקדם את הקריירה שלה, אך סיפרה שהאבא, איגור, חושב שזכייה היא משהו הכרחי. בסוף התוכנית, כשבועז מעודה זכה, היא אמרה שהיא שוות נפש כלפי התוצאות.

"אני בממד אחר"

במסיבת העיתונאים שנערכה אחרי כתוביות הסיום והזיקוקים, שלומי בראל, שניצח את חן אהרוני בקרב הראש בראש והשתחל לגמר, ישב בצד - בלי יותר מדי התעניינות מצד התקשורת. בועז מעודה, הכוכב שרק נולד, אמר שהוא נמצא בממד אחר לגמרי. "אני לא מבין מה קורה". כשנשאל על הפער העצום בינו לבין המתמודדים האחרים אמר, ש"ידעתי שאוהבים אותי, אבל 50 זה מספר עגול שמראה לי עד כמה".

מארינה, שלא ניתן היה להוריד ממנה את החיוך, אמרה שבועז הוא הזוכה הראוי. "תסתכלו עליו, תראו איפה הוא התחיל, לאן הוא הגיע. בלי שום ניסיון בימתי קודם הוא מנצח פתאום מול 40 אלף איש, ברור שזה מגיע לו". מארינה אמרה שהיא שמחה שהיא לא זכתה, כי מהיום היא חוזרת לחיים נורמליים, יחסית. הזכרנו לה שייתכן שנורמליות יתר לא מצפה לה, יש כבר דראגיסטיות שעושות מארינה וסביר להניח שבארץ נהדרת ימצאו לה מקום, והחיוך הפך לגדול עוד יותר: "אני מאוד מחכה לראות כבר מה יעשו עלי בארץ נהדרת, ואני מוכנה להופיע עם כל דראגיסט שיעשה אותי".

אם חשבתם שכוכב נולד נגמר ועכשיו אפשר לנוח עד מאי 2008, אתם טועים. למעשה, כוכב נולד מתחיל עכשיו. בשבוע שעבר פורסם שיתוף הפעולה ההיסטורי וההיסטרי בין ערוץ 1 לקשת וטדי, שיפיקו קדם אירוויזיון בו ישתתפו פליטי כוכב נולד לדורותיו. יש לפחות שני מתמודדים שכבר לא יכולים לחכות. עדן אמזלג סיפרה שהשתתפות באירוויזיון זה "חלום גדול וכבוד גדול", ושהיא חושבת לעבוד עם דיוות האירוויזיונים, צביקה פיק. אם היא תשתתף בקדם, ככל הנראה תחכה לה תחרות קשה מצד חן אהרוני, שגם עבורו מדובר בחלום. "ברור שאני רוצה להשתתף בקדם והלוואי שיבחרו בי לייצג את ישראל", אמר.

ואולי באמת האירוויזיון עדיף. התחרות האירופית נערכת באולם ממוזג, גם האירוויזיון נמשך נצח, יש בו מופע אורח והצבעה באס.אמ.אס. אבל הם, לא תאמינו, אבל בשלוש שעות הם מצליחים לדחוף 24 שירים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully