וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ומישקה

עומר בכר

2.9.2007 / 9:42

עומר בכר לא האמין למראה עיניו: המתעמלת האמנותית הייתה גם סוכנת ק.ג.ב שהתחילה לכתוב ביקורת טריילרים

טעם החיים

השבוע נתחיל באנחת רווחה: אוון וילסון ניסה השבוע לשים קץ לחייו ולשמחתנו כשל. אינני חושב שמדובר בניסיון נרקסיסטי להשיג תשומת לב שכן הוא עבד על שילוב מנצח בן נטילת כדורים וחיתוך ורידים. למזלנו מצאו אותו בזמן.

טריילר פארק חיטטה השבוע בארכיון בכדי למצוא את הטריילר הבא של אוון ולהעלות אותו על הסכין (בחירת מילים מתבקשת). "Drillbit Taylor" הוא סרט קומדיה שייצא באביב 2008, והוא מבית היוצר של הקומיקאי סת' רוגן, הבחור מ"הדייט שתקע אותי". הפעם הוא אמון על הכתיבה ולא על המשחק – על הצד הזה אחראי וילסון.

העלילה פשוטה: שלושה תלמידי חטיבה חנונים שוכרים שומר ראש על מנת לעזור להם להתמודד עם הבריונים של השכבה. הטריילר, שכמו רוב סרטי הקומדיה נעזר בקריין, מתחיל בהצגת מועמדים שונים לשומרי ראש. בין הכושי הגדול לאיש סיירת הישראלי-לשעבר הם מוצאים נחמה באוון - הלא הוא דרילביט טיילור. שאר הטריילר מורכב מהצגת הסיטואציות המשעשעות שעוברים החנונים בהדרכתו של אוון והבניית סיפור אהבה בינו לבין אחת המורות בבית הספר.

לצערי ההומור בטריילר לא ממש תפס אותי. נראה שבניגוד ל"דייט שתקע אותי" או ל"חרמן על הזמן" שמאוזכרים ובצדק כקשורים לסרט הזה, ההומור פה יותר שמרני ואמור לפנות לקהל רחב יותר. אני מקווה שאני טועה, ויותר מכך שאוון וילסון יצלח את התקופה הקשה ויצעד על השטיח האדום בגאון בבוא מרץ 2008.

ציון טריילר: הומור מעט דלוח אך מצליח להעלות חיוך

קהל יעד: נערים שסובלים מבריונות

צעצוע של סיפור

פרוייקט מרשים חדש שנקרא "Mr. Magorium's Wonder Emporium" מקבץ אליו שלושה מהשחקנים האהובים ביותר עלי – דסטין הופמן, נטלי פורטמן וג'ייסון בייטמן. למרות שם הסרט, שבקלות יכול להתמודד על תואר השם הגרוע ביותר לסרט לשנת 2007, והקונספט – שנראה כגניבה בוטה מ"ווילי וונקה" – כל השאר מצוין.

הטריילר מספר את סיפורה של חנות צעצועים קסומה שמפעיל מיסטר מגוריום (הופמן), כשיום אחד הוא מחליט להורישה לעוזרת שלו, היפה בנשים, פורטמן. הטריילר מצטיין בעיקר בתחום הוויזואלי שמצליח להעביר את הקסם בצורה עוצרת נשימה, אך השימוש בקריין מיותר בעיני. בעזרת עריכה טובה יותר היה אפשר לוותר עליו ועם זאת להעביר את כל המידע הדרוש.

מעבר לכך, הקונפליקט בסרט לא ממש מובן; מצד אחד, ג'ייסון בייטמן כרואה החשבון החנוט בחליפה אמור להיות האיש הרע שמקשה על פורטמן הענוגה לנהל את הירושה שלה כפי שמר מגוריום היה רוצה. מצד שני, לא ממש רואים את ההתנגשות ביניהם מלבד הסצינה שבה הוא מתקשה לקבל את העובדה שהחנות אכן קסומה. בפסקול אנחנו מוצאים את הלהיט שנות השבעים של להקת הקסם החד פעמי Fenders עם "It's Magic". התאמה מושלמת. נתראה בחג ההודיה הקרוב.

ציון טריילר: כד יפה מבחוץ, מעט ריק מבפנים.

קהל יעד: משפחות

עונת המלפפונים


מזמן לא ראיתי טריילר לסרט אנימציה תלת ממדי חדש. בשנת 2006 הייתה אינפלציה של סרטי אנימציה וכל אולפן רצה נתח מהעוגה. רוב הסרטים היו כושלים ולא מוצלחים בעליל וכנראה זו הסיבה ש-2007 דלילה יותר. לכן הטריילר לסרט החדש שנקרא "The Pirates" הפתיע אותי. הסרט עוסק בחבורת מלפפונים ושאר ירקות, שכשם הסרט, הם גם מתפקדים ביום-יום כשודדי ים.

למען האמת שם הסרט המלא הוא "שודדי הים שאינם עושים כלום". סיינפלד יצר 10 עונות של סדרה מצליחה על כלום אבל גם הוא כשהוא החליט לעבור לקולנוע עם סרט אנימציה משלו בשם Bee Movie, הבין שהוא צריך עלילה כלשהי שתחזיק 90 דקות. מה גורם לירקות לחשוב אחרת? אין לי מושג. מעניין איך יצא הסלט הזה.

ציון טריילר: לא מצחיק אבל גם לא מזיק. בעצם די כלום.

קהל יעד: חובבי ירקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully