וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב זומבי שובר

מיה יסעור

3.9.2007 / 15:41

סרטו של המוזיקאי-במאי המפחיד הפך לשובר קופות בן לילה, והרוויח 26.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו

באמריקה אוהבים ביזאר: “Halloween", הסרט החדש של המטאליסט המפחיד רוב זומבי, שבר את הקופות בארה"ב. בסוף השבוע הראשון להקרנתו הרוויח הסלאשר מלא הדם ושאר הנוזלים 26.5 מיליון דולרים, יותר מכל סרט אימה אחר השנה.

סרט האימה "Halloween", הוא עוד עיבוד מחדש לסרטו ג'ון קרפנטר מ-1978, הידוע יותר בארצנו בתור "ליל המסכות". ילד קטן בשם מייקל מאיירס רוצח את אחותו הגדולה בערב האלווין, ונכנס לאשפוז בבית משוגעים. 15 שנה אחרי הוא משוחרר משם בטעות, וחוזר לעיירת ילדותו כדי להמשיך להטיל אימה על אחותו הקטנה ובייבי-סיטר מסכנה.

רוברט קאמינגז, הידוע יותר בכינויו רוב זומבי, מחלק את זמנו בין האהבה למוזיקת הבי-מטאל ובין המשיכה לסרטי אימה. במשך יותר מעשור היה הסולן וכותב השירים של להקת המטאל "ווייט זומבי". בהמשך יצא זומבי לקריירת סולו משגשגת, והתחיל לביים סרטי אימה, כמו "דחויי השטן" מ-2005.

שיריו הרועשים של זומבי מלווים שלל רגעי שיא בתרבות שלנו, כמו הרגע ב"מטרקיס" בו ניאו פוגש את טרינטי, ויותר חשוב – כשבאפי ופיית' רוקדות יחד במועדון. בנוסף, דמותו המאיימת של זומבי זכתה להשתתף במשחקי הוידאו Twisted Metal 4.

אחרי פתיחה מרשימת שכזאת, אין פלא ש"סופרבד", הסרט שאין לומר את שמו העברי והמביך, נדחק למקום השני. התיכוניסטים הדחויים ומסעם בעקבות הזיון הנחשק הרוויחו רק 12 מיליון דולר, ירידה של 32 אחוזים מהשבוע שעבר.

גם אל המקום השלישי נכנס סרט חדש, "Balls of Fury” של בן גרנט. במרכז הקומדיה הזאת עומדים שחקן פינג פונג, סוכן FBI ומשימה סודית אחת. אחריו, ירד מהמקום השני לרביעי "זהות אבודה", עוד סוכן FBI – הפעם זה מאט דיימון בחיפושיו אחרי סודות מעברו האפל. את החמישייה סוגר כריס טאקר ב"שעת שיא 3", שירד גם הוא שני מקומות מאז השבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully