וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הגדול - קטן יהיה

אורין מוריס

5.9.2007 / 9:47

אורין מוריס ראה אמש, בפעם הראשונה בפריים טיים, ראש של גבר נעוץ במפשעתה של אישה. היכן? בגמר "הדבר הגדול הבא"

פניה של נועה תשבי בפתיחת תכנית הגמר של "הדבר הגדול הבא" בעצם אמרו הכל: גם אם האניה שוקעת, התזמורת תמשיך לנגן. נכון, הצופים איבדו עניין כבר בתחילת הדרך, השלטים החליפו ערוץ, אבל תשבי במקצוענות אמריקאית נראתה נחושה להוציא לפחות קצת כיף מהחוויה ש"רשת" סדרה לה לקיץ.

צוות השופטים הגיח מבין זרועות הקהל המדולדל במרכז הקונגרסים בחיפה: יהורם גאון במחלצות של זמר מווגאס, יעל בר זהר בשמלת הריון מנוקדת ואחרון מוטי רייף בחליפה סרסורית לבנה. אם בשביל המפלצת של "כוכב נולד" היה צריך להקים פארק ענק ממדים, אזי עבור תחרות הכשרונות הזו היו לא מעט רגעים שנדמה היה כאילו הוא מצולם במתנ"ס מקומי. אם עבור "אמריקן איידול" הוטס אבי התוכנית סיימון קאוול ללוס אנג'לס – אז הפעם יובא מוטי רייף מארצות הברית לנמל חיפה.

טול קורה

אז מה בעצם זכינו לראות? היה צחי ווייט – אמן אשליות שהפריח שלג מבין האצבעות והעלים איזה ילד באוויר שהפתיע ושב רכוב על אופניים מצד הבמה. היו גם דאנס מג'יק, הרכב מוזר מאין כמותו שמתמחה בהחלפת תחפושות בזמן שיא, ובתנאי מלחמה בשוורים. אבל ההתמודדות האמיתית והמותחת היתה בין ילד פלא פסנתרן בן שמונה שנראה כמו הארי פוטר, רק בלי הברק על המצח, לבין זוג שרירי וסקסי של אמני טרפז. משום מה השופטים בחרו פה אחד בתום, ילד הפסנתר, אולי משום התפיסה כי מוזיקה קלאסית זה אמנות גבוהה ונדנוד על קורת מתכת תוך כדי סיכול איברים זה משהו יותר גויי וירוד.

אני, בכל אופן, התרשמתי מאוד מהזוג: מעולם לא ראיתי, בפריים טיים, ראש של גבר שמצא עצמו מצוי כל כך הרבה פעמים במפשעתה של אישה, וגם להיפך מדי פעם. במקרה הזה, דעת הקהל הייתה דווקא עימי, ואכן קרן ויניב ניצחו ברוב קולות, אפילו שאני נמנעתי מלהצביע בשביל לשמור על הריחוק הראוי בתור מבקר אובייקטיבי.

עד שחיפה עלתה למפה העולמית בזכות הקטיושות ארוכות הטווח מהקיץ הקודם, עכשיו בא הלהיט הענק מאמריקה וקבר שוב את חיפה במעטה הפרובינציאליות המשמימה שלה. את המגמה הזו הביא לשיא יונה יהב, ראש העיר של חיפה, שעלה לבמה רגע לפני הכרעת הצופים, נועץ את המסמר האחרון בתכנית באמירה כי הגיבורה האמיתית היא העיר חיפה. וברגע אחד, כל הגלאם שכל כך טרחו בו רייף, תשבי ובר זוהר התפוגג בשנייה כלא היה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully