וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וראש הדג

עומר בכר

9.9.2007 / 11:02

הוא היה סוכן מוסד שחלם לברוח לארה"ב, לצאת מהארון ולעבוד כנהג טקסי. אבל אז עומר בכר חיסל אותו בביקורת טריילרים

לב אמיץ

ג'ודי פוסטר היא שחקנית מבוססת, שאוהבת לשחק בסרטיה נשים חזקות ואוהבת את התספורת הקצרה שלה. בסרט חדש שנקרא "The Brave One", ג'ודי מגלמת אישה מאוהבת, שכנופיית רחוב גוזלת ממנה בתקיפה ברוטלית את בעלה, כלבה, הכרתה וצלם אנוש. כמו מל גיבסון בסרט הגברים המצויין "פייבאק", גם ג'ודי לא תניח לזרועותיו המדולדלות של החוק להשיב לה את כבודה כי אם תציל אותו בעצמה בעזרת קשיחות, אומץ לב והרבה יריות.

הטריילר מתחיל מבטיח למדי, עם בניית הסיפור הרומנטי על רקע נעימת פסנתר, כשלפתע מגיעים החוליגנים ליצור את הבסיס לסיפור הנקמה. הלמות תופים מלווים את סצינת האלימות המצונזרת (למען הקהל הקטין). לצד תמונות מבית החולים של ג'ודי עולה כיתוב שמספר לנו ש"בכל רגע נתון, האדם שחשבת שאתה, עלול להיעלם כהרף עין".

או אז נכנסת ג'ודי הנקמנית לפעולה ומעתה והלאה רואים את הפיכתה מקורבן לציידת. כאן גם נגמר החלק הטוב של הטריילר, המותיר אותנו עם דיאלוגים משמימים וצפויים לסרט מהסוג הזה. אפילו סצנות האקשן מצונזרות מידי ואי אפשר להינות מטבח ישן וטוב.

ציון טריילר: מתחיל טוב אבל נחלש בהמשך

קהל יעד: גברים ונשים חזקות

כזה צ'יזי

אני סאקר של סרטי אהבה: סוג של אסקפיזם אני מניח. אבל אם יש דבר שיכול לגרום לי לאולקוס הוא סרטי אהבה גרועים (ושאף אחד לא יזכיר את ג'וליה רוברטס). לשמחתי, הטריילר החדש לסרט בעל השם הבלתי אפשרי בעליל: "I Want Someone To Eat Cheese With", לא נראה כסרט רומנטי רע, אם לשפוט מהטריילר.

ג'ף גרלין, שידוע גם כסוכן של לארי דיוויד ב"תרגיע", כתב, ביים ומשחק בסרט שחקן כושל בן 40 שעוד גר עם אמו ונזרק על ידי חברתו. שום דבר בחייו לא מצליח, כשלפתע הוא פוגש בחורה חדשה – שרה סילברמן האלילית. הם מתחילים מערכת יחסים שנראית כרומנטית, אבל בטריילר דאגו לחתוך את הסצינות הרומנטיות עצמן כדי שהצופים לא יטעו ויחשבו שמדובר בסרט אימה.

למרות רעיון פשוט ולא מקורי במיוחד, דווקא בטריילר הזה הדיאלוגים הם מה שמצליחים להרים אותו מעל משוכת הקלישאה. ליהוק קולע לצוות התומך שכולל שחקנים רבים מסוג ה"אני מכיר אותם אבל לא זוכר את שמם" רק מוסיף נקודות לטריילר שלא מנסה להיראות נוצץ בדיוק כשם שאהבה אמיתית איננה נמדדת בשושנים אלא בגבינה.

ציון טריילר: שובה לב

קהל יעד: רומנטיקנים מפוכחים

אל תחזור

אין לי שום בעיה עם סרטי פרודיות מטופשים. גדלתי על מל ברוקס ועל הצמד אברמהס וצוקר. אני אוהב אפילו חלק מהסרטים החדשים, אבל יש סרטים שהיו צריכים להיחתך עוד בשלב הרעיון ו- "Comebacks" הוא אחד מהם.

פרודיה על סרטי ספורט עשויה להיות מוצלחת עם האנשים הנכונים עומדים מאחוריה. לא כך הדבר פה. מדובר בסרט הומור נמוך מאוד על קבוצת פוטבול לא מוצלחת ועל המאמן האידיוט והרגזן שלהם. העלילה אינה חשובה, שכן הבדיחות אמורות לפצות על הכל אבל החבורה האנונימית של שחקנים, הומור בית השימוש הכימי והקריין המרגיז מאוד לכל אורך הטריילר – עושים לי רע.

ציון טריילר: גרוע יותר מטיפול הממשלה בירי הקסאמים.

קהל יעד: האויבים הגרועים ביותר שלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully