וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-MTV אוהבים את ג'סטין

מיה יסעור

10.9.2007 / 7:48

בריטני ספירס הביכה את כולנו בטקס פרסי הוידאו של MTV, ורק קניה ווסט הצליח להתחרות איתה

טקס פרסי הוידאו קליפים של MTV התקיים אתמול בפאלם קאזינו בלאס וגאס. הערב נפתח בהופעה מדכאת של בריטני ספירס עם השיר החדש, "Gimme More". מופע הליפ-סינק המדאיג הזה היה מורכב בעיקר מבריטני מזיזה את השפתיים בכל מיני צורות שהקשר ביניהן לבין הפלייבק מקרי לחלוטין. היא אפילו לא רקדה כמו בדרך כלל, אבל מצד שני, היא כן ניסתה להתחפש לחשפנית, עם תחתונים וחזייה מנצנצים. רק אחרי שהמצלמות גמרו לעבור על פרצופים מזועזעים בקהל, אפשר היה להתחיל את הטקס האמיתי.

אמן השנה של MTV הוא ג'סטין טימברלייק, שקיבל גם את פרס "The Quadruple Threat of the Year". ככזה הוא היה עסוק בעיקר בלקבוע שהערוץ צריך להראות יותר קליפים ופחות תוכניות ריאלטי, בקשה שהוא חזר עליה בפעמיים שהוא עלה לבמה. בשאר הזמן הוא קינא בכריס בראון, שההופעה שלו מוקדם יותר בערב הזכירה לטימברלייק "שהוא מזדקן". שיהיה.

את פרס אמנית השנה קטפה כמובן פרגי, שהופיעה אתמול דווקא בג'רוזלם רוקס! הירושלמי. הסינגל הזוכה השנה הוא "Umbrella" של ריהאנה, שקיבל גם את פרס הקליפ של השנה. לביונסה ושאקירה הוענק פרס על שיתוף הפעולה המוצלח של השנה בזכות "Beautiful Liar", ו"Fall Out Boy" הם להקת השנה של MTV. בקטגוריית פריצת השנה, "Gym Class Heroes" אכן הוכיחו את עצמם כגיבורים, ועקפו בסיבוב את לילי אלן ואמי ויינהאוס הנגמלת, שיצאה מהטקס הזה בידיים ריקות.

מי שנהנה הכי פחות מהטקס השנה הוא קניה ווסט. ווסט, שהיה מועמד בחמש קטגוריות, לא זכה באף אחת מהן. בסוף המופע, הוא צעק לעיתונאים מאחורי הקלעים "תנו לאיש השחור הזדמנות". אגב, יום קודם, ווסט הממורמר אמר במופע במלון הארד רוק, שהוא זה שהיה צריך לפתוח את המופע, ולא בריטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully