וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר לפתח תקווה

דנה רוטשילד

10.9.2007 / 10:49

מתרגשים מהנאצים הצעירים של פתח תקווה? דנה רוטשילד דווקא לא מתפלאת. תציצו לסמטאות הקרובות לביתכם

בן גוריון איחל לעצמו שמדינת ישראל תהיה עם ככל העמים: שיהיו בה מדענים יהודיים, אך גם גנבים יהודים, אנשי צבא, דת ומנגנונים ממשלתיים, לצד נרקומנים, זונות וסרסורים – וכולם בני דת משה. אחח, כזו היתה המדינה היהודית בעיני רוחו, והשבוע נתבשרנו כי צעדנו צעד אחד קדימה לקראת הפיכתנו לעם ככל העמים, וזכינו לראות אפילו ניאו נאצים בני דת משה. אכן, המוח היהודי ממציא לנו פטנטים.

אז נכון, הילכתית, הכנופייה הפתח תקוואית שעשתה את השבוע ללא מעט עורכי חדשות ומצקצקים מקצועיים לא ממש עוברת כיהודים, אבל לפי חוק השבות – מעין שריד מעוות שקורץ לחוקי הגזע הנאצים בהפוך על הפוך, ומשמש בעשורים האחרונים, בעיקר, ככלי נשק במאבק הדמוגרפי בבני דודינו הפלסטינים – הרי שכל אותם גויים שהסתובבו גלוחי ראש באם המושבות הוכרו כ"זכאי עלייה"; כמאות אלפי אחרים בעלי סטטוס הילכתי לא ברור שבזכות סבא עמום שהניח תפילין זכו בפתיחת שעריה ורגליה של מדינת ישראל, קיבלו סל קליטה והתאזרחו. מי יותר ומי פחות. אלא שלעומת הרוב המוחץ של אותם "זכאי עלייה" לא יהודים, שלמרות הגזענות כלפי יוצאי רוסיה מזהים עצמם כחלק מהחברה הישראלית – כולל השירות בצבא, שהפך למקודש בחודשים האחרונים – החבורה שלפנינו נותרה, איך לומר בעדינות, בסלאמס. בתחתית. בלמטה של הלמטה.

כבר שנים שבשוליים של החברה הישראלית והרוסית רוחשות כנופיות נוער שנפלטו מכל מסגרת אפשרית, ומתנהלות תחת קודים וחוקים שזרים לאדם הממוצע מהיישוב, כמו סכינאות, פשיעה זעירה ורציחות על ימין ועל שמאל. אלא שמכיוון שמדובר, רחמנא ליצלן, ברוסים – ועוד מהחבר'ה הדחויים של העלייה הזו – לאף אחד לא היה אכפת. העיקר שהם רוצחים אחד את השני ולא מטרידים את השלווה הנעימה שלנו במיינסטרים. מדי פעם יוצא סרט ("ילדי SSSR" ועוד) על תרבות השוליים הזו, ויפי הנפש המדופלמים שבינינו מגלגלים עיניהם, אומרים כמה שזה נורא שבפריפריה צומחים דורות של נערים חסרי תקווה, חסרי עתיד וחסרי סיכוי, שנידונו מלכתחילה לחיי פשע מחד וג'ובים זמניים בשכר מינימום מאידך, וחוזרים לשגרה.

אלא שהנערים האלה נותרים שם. בארץ שהביאה אותה אליהם אבל מעולם לא הביעה בהם עניין של ממש. במשפחות שקורסות תחת נטל האוברדראפט ועבודה בתת תנאים דרך כל מיני חברות קבלן. מול ממסד בית ספרי שמעדיף להרחיק צעירים כאלה משורותיו כדי לא לפגוע בממוצע הבגרות של בית הספר, או ביוקרה שלו בעיני אוכלוסיות חזקות יותר. פלא שצומחים שם כל מיני גידולי פרא שמתפוצצים לחברה הישראלית בפרצוף, כמו מקרה תאיר ראדה, או הרציחות הנוער האחרונות בראשון לציון?

נאצים בני דת משה

ההתרגשות הגדולה סביב, כביכול, ה"נאציזם" של החברה, מזנה את הסיטואציה ומקל עליכם, הצופים בבית, להתמודד עם ההתפוררות של החברה הישראלית. לא מעט באשמת האדישות שלכם. אם הם נאצים, אלהים שישמור, אז פתאום אנחנו בטריטוריות נוחות, של שואה, ושל נרדפות, ושל רחיצה בניקיון כפינו. אלא שהערסוואתים שמאכלסים את הכנופייה העאלק ניאו נאצית הזו בקושי יודעים על מה הם מדברים. למען השם, אפילו צלבי הקרס שהם ריססו על בתי הכנסת לא שורטטו נכון (שימו לב שציור הקווים נעשה הפוך). הם רק יודעים שהם שונאים את החברה הישראלית, ושאין דבר שמרתיע ומערער את החברה הזו מנאציזם. די להם בכך. מבחינתם, לחגוג את יום ההולדת של היטלר זו הדרך העילגת והמעוותת שלהם לומר "זין בעין" לכל אלה שראו את התלישות והניכור שלהם והניחו לזה לקרות: למורים, לחברים בכיתה, בשכונה, לשוטרים, לצבא, למשרד הקליטה ולמדינת ישראל, זו שהיא תקווה בת שנות אלפיים, ארץ ציון ירושלי-י-י-ם.

אל תטעו בי בחיבה יתרה לניאו נאצים האלה. הם בריונים, אלימים, סוציופתים, וככל הנראה היו מרסקים אותי במקום לו היו מבחינים בי בסמטה חשוכה (אני יהודייה רזה וקטנה, אתם מבינים). אחד מהם, אם הבנתי נכון, פיתח תחביבים נוספים כפסיכופת של ממש, רצח והתעלל במאות חתולים ואף שיכלל את הפרקטיקה לכדי רצח בני אדם. באמת חומר אנושי מובחר, אין מה לומר (לידיעת הטוקבקים: היתה זו ציניות, חי נפשי). אלא שלהזדעק השמימה בצווחות "געוואלד" מסורתיות, משמע לטמון מחדש את הראש בחול. התופעה הזו, של נוער שוליים מנותק, שרוחש במשכנות עוני, והולך לאיבוד באזורים האפורים של המוסר האנושי, לא קשור לעם היהודי. וגם לא להיטלר ימ"ש. אנחנו רואים את התופעה הזו בדיוק בארצות הברית, עם כל ילדי הפרברים הדחויים שיום אחד מגיעים עם תת מקלע לבית הספר ומתחילים לרסס; עם כל כנופיות הפשע בסלאמס של הערים הכי גדולות. אלו הם הרעות החולות של החברה האנושית כולה בעולם פוסט תעשייתי, רודף בצע ומנוכר שמעדיף לקבור את השוליים שלו בפריפריה ולקוות שהאלימות והפשע יישארו שם.

אין לי ציפייה גדולה מחברי הכנסת שלנו, שבמקום להציע פיתרון שורשי לתופעה מתחרים ביניהם מי נכנס לוויברציות יותר היסטריות מכמה ערסים לא מפותחים שדוברים רוסית, אבל מכם, עכברי רשת שלי, הייתי רוצה שתנסו להבין ששינוי חוק השבות או גירוש כמה פושעים קטנים מהמדינה לא יועילו בגרוש. אם אתם רוצים להיות עם ככל העמים, קבלו את הניאו-נאצים שלכם באהבה. אם אתם רוצים להיות עם סגולה, אולי כדי להשקיע קצת יותר בחינוך, בצהרוניות לנזקקים, בהורדת שכר הלימוד באוניברסיטאות והעלאת מעמד המורים והמחנכים בחברה. הימור שלי: נישאר בינתיים ככל העמים ונחכה לכנופייה/רצח/התעללות הבאה. דא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully