וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר דלארס תורם לישראל

10.9.2007 / 14:47

יעביר את כל הכנסות המופע שלו בארץ לארגון "רופאים לזכויות אדם". דלארס מגיע ארצה לחמישה ימים, בהם ייפגש עם מנהיגים יהודים וערבים

הזמר היווני יורגו ג'ורג' דלארס, יתרום את ההכנסות מההופעה שלו בישראל לארגון "רופאים לזכויות אדם". דלארס חוזר לישראל אחרי שמונה שנים לשתי הופעות, ב-24 וב-25 בספטמבר, בהיכל התרבות בתל אביב. בנוסף, במשרדי ארגון הרופאים מתקיימת מכירת כרטיסים מיוחדת לקראת ההופעות. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-500 שקלים, שמתוכו 120 שקלים ייתרמו לארגון. דלארס, המשמש גם כשגריר כבוד של האו"ם למען פליטים, ישהה בישראל חמישה ימים, בהם יערוך סיורים וייפגש ען מנהיגים משני הצדדים.

ארגון הישראלי רופאים לזכויות אדם נאבק למען הזכות לבריאות של תושבי ישראל, כפרים בדואים לא מוכרים, מהגרי עבודה, פליטים ומבקשי מקלט, ואסירים ושטחים כבושים. אחד הפעילים בארגון, ד"ר אילן גל, עזר לשכנע את הזמר להופיע באזור, כדי להפיץ את המסר של פיוס ושלום בין העמים. גל מספר: "הסברנו לדלארס כי חרם הוא לא הפתרון וכדי להגיע לשלום צריך להתחיל בהדברות. רפואה ומוזיקה שתיהן שפות בינלאומית שתעזורנה בהדברות. בישראל ובשטחים יש קהל מעריצים גדול לדאלרס שבביקורו הבא יופיע גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully