וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'ודי פוסטר אמיצה

17.9.2007 / 15:09

החדש של פוסטר נכנס הישר אל המקום הראשון ברשימה, אבל לא הצליח להציל את סוף השבוע החלש בבתי הקולנוע

סוף שבוע חלש עבר על אולמי הקולנוע בארצות הברית, ונראה שאף אחד מסרטים החדשים לא עוררו התעניינות מיוחד אצל הקהל האמריקאי. " The Brave One", המותחן של ג'ודי פוסטר נכנס היישר אל המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, עם רווחים לא גבוהים של 14 מיליון דולר. רק בשביל ההשוואה, הסרט הקודם שלה, "הטיסה", הרוויח בסוף השבוע הראשון שלו 24.6 מיליון דולר. הפעם פוסטר היא אישה שמחליטה לצאת למסע נקמה, כדי להתבגר על תקיפה שעברה.

ראסל קרואו בתפקיד פושע, בחידוש למערבון "3:10 to Yuma", הודח מהמקום הראשון לשני. הסרט הרוויח בסוף השבוע 9.2 מיליון דולר, ירידה של 35 אחוזים מהשבוע שעבר. בסך הכל, גרף הסרט עד כה 28.5 מיליון דולר.

אל המקום השלישי, בהפרש קטנטן, נכנס סרט חדש, "Mr. Woodcock". הקומדיה, בכיכוב בילי בוב טורנטון וסוזן סרנדון, מספרת על גבר שמנסה למנוע מאמא שלו להתחתן עם המורה להתעמלות השנוא שהיה לו בתיכון. המורה המרושע טורנטון הרוויח 9.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון.

גם המקום הרביעי מתהדר בסרט חדש, "D-War", בכיכובם של ג'ייסון בר ואמנדה ברוקס. בסרט, המבוסס על אגדה קוריאנית, יצורים מסוכנים ולא מוכרים מגיעים להרוס את כדור הארץ. פנטזיית האקשן הזאת גרפה לכיסי המפיצים 5.4 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנה.

את החמישייה סוגר "סופרבאד – חרמן על הזמן". התיכוניסטים החנונים, המנסים לאבד את בתוליהם, צירפו 5.2 מיליון דולר להון שלהם בסוף השבוע הזה. בסך הכל הסרט הרוויח 111 מיליון דולר עד כה, וביום חמישי הבא הם נוחתים בארץ, וגם אנחנו נוכל לצחוק מהם סוף סוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully