וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו טופז מחפש אהבה": אוסף קלישאות שחוקות ומעייפות

דוריה למפל

17.9.2007 / 23:59

דודו טופז אולי מחפש אהבה, אבל אין שום סיכוי שהוא ימצא אותה אצל דוריה למפל

יש לי חשד יותר מסביר שצפייה בתכנית החדשה של דודו טופז מרגישה בדיוק כמו דייט איתו. בהתחלה הוא מנסה להפעיל שטיקים שחוקים כמו לספר על האהבה הגדולה של ההורים, על הרף הבלתי אפשרי שאמא ואבא שלו הציבו, ועל כמה הוא היה רוצה לנוח בזרועותיה של אותה האשה 40 שנה. כשהוא מרגיש שאת אצלו בכיס הוא מרשה לעצמו להתחיל לשחרר, וכעבור כמה דקות את מגלה שהתפקיד היחיד שלך זה לצחוק מבדיחות עבשות ולתת לו להרגיש שהוא גבר שבגברים, בזמן שהוא מזלזל לך באינטילגנציה ומענג אותך באותם חומרים שהוא מריץ כבר שנים.

זמן רב חלף מאז שטופז הצליח לייצר פאנץ' ליין מצחיק, זמן עוד יותר רב עבר מאז הפעם האחרונה שהיה ניתן לאתר אצלו שריד של סקס אפיל (למען הסר ספק, לא מדובר ברגע שבו חימצן את שערו). במקום זה הוא התחיל לנשוך כוכבות ארגנטינאיות, להביא את גאידמק שישחק איתו כדורגל כשהחיים של ילדה חולה תלויים בזה, וכל אלה מתרחשים בזמן שהוא ממשיך לייצר את הטלוויזיה הנמוכה ביותר בישראל, אם לא במזרח התיכון.

טופז לא מבין איך זה שהוא לא מצא אהבה עד היום, אז הוא הולך לחפש אהבה, או רייטינג, שזה בעצם אותו הדבר כשאתה דודו טופז. לאורך השנים יותר מדי והרבה מדי דובר בחיי האהבה שלו. מדורי הרכילות של פעם מיתגו אותו כדון ז'ואן האולטימטיבי, והוא דאג לספק חומרים: בגידות, חתונות, לידות (לאו דווקא בסדר הזה). כמו הרבה אחרים, גם טופז לא הצליח לזהות את הגבול הדק שבין אגדה לקלישאה, עד שהוא הפך לבדיחה.

בפרק הראשון, כצפוי, דודו מתחבט בשאלה "מה זאת אהבה". דודו סוחב אותנו איתו לרבנים, לעורכי דין ולבתי אבות. גם עם לריסה טרימבובלר דודו נפגש, מיד אחרי שהוא מסיים את ביקורו בגן החיות - אקט עריכה שקוף ומיותר. עם לריסה הוא משוחח - איך לא - על איך זה להתאהב ברוצח, ולא טורח לשאול אותה אף שאלה מעניינת, או כזו שלא נשאלה כבר. אחרי הראיון איתה, שלא בפניה, הוא ידאג להבהיר בקשיחות אילנה דיינית שהוא לא מאמין לאף מילה שלה - חוכמה קטנה מאד, אבל מה זה משנה, הוא כאן כדי לדבר על אהבה, בואו לא נהרוס את הרומנטיקה.

דודו אמנם עצבני על לריסה, אבל כשהוא מגיע לראיין כושי עברי מדימונה שחי עם שלוש נשים, הצבע חוזר לו לפנים והאור לעיניים. אסור להעיק עליו עם דיבורים מיותרים על שוויון זכויות ומעמד האשה. פוליגמיה זה אולי לא חוקי, אבל זה נשמע לדודו ממש טוב ועושה לו מאד נעים. וכרגיל, השוביניזם שלו נשפך מהאוזניים ואפשר לנחש בכל רגע נתון את הדאחקה הבאה שהוא ינסה להשחיל.

התכנית של טופז היא דודו טופז: בשני המקרים מדובר באוסף קלישאות מעוררות אנטגוניזם, שזורות בחומרים שחוקים ומעייפים. אמא של דודו טופז אומרת שאהבה זה "קשר שאני מוכנה לחכות בו ולסבול בו". ממש כמו היחסים בין עם ישראל לדודו, שכנראה יפרגנו לו עוד קאמבק מיותר.


"דודו טופז מחפש אהבה", מיני סדרה בת 3 חלקים בערוץ 10. ימי שני, 21:45

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully