וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרופסור המטורף בפסטיבל עכו

מיה יסעור

30.9.2007 / 14:43

קרקס דליריום הספרדי-ישראלי יופיע בפסטיבל עכו ה-28 שנפתח הערב, עם פרופסור מטורף ובובת תיבת נגינה המתעוררת לחיים

פסטיבל עכו ה-28 לתיאטרון אחר נפתח הערב, בעכו העתיקה וסביבתה. במהלך ארבעת הימים הקרובים ניתן יהיה לצפות ב-66 מופעים ואירועים שונים, כמו תערוכות, תיאטרוני רחוב, ומיצבים. השנה, לצד תשע הצגות מקוריות המשתתפות בתחרות, יארח הפסטיבל 11 הפקות זרות מהעולם. אחת מהן היא המופע "במבולה" של קרקס דליריום הספרדי, שחברים בו סשה אגרנוב ואשתו אסתל, יחד עם מפעיל בובות.

אגרנוב הוא ישראלי שחי בשבע השנים האחרונות בהולנד וברצלונה, שם גם פגש את אשתו המופיעה יחד איתו. בקרקס דליריום הוא מנגן (בין היתר על כינור ומסור) ומשחק, והיא אחראית על האקרובטיקה האווירית. על המופע הנוכחי הם גמרו לעבוד לפני כחודשיים, ובימים אלו מתחילים להופיע איתו ברחבי העולם. אגב, ההופעה בפסטיבל תהיה משפחתית במיוחד, כשאת מקומו של מפעיל הבובות הקבוע תתפוס אחותו של אגרנוב, ליזה שור, בובונאית במקצועה.

קרקס דליריום הוא קרקס מודרני, כלומר כזה שמשתמש באלמנטים של תיאטרון, מוזיקה חיה והקרנות וידאו, כדי לספר סיפור. המופע "במבולה" הוא סיפורו של פרופסור מטורף, העושה ניסויים במעבדה שלו. הפרופסור מנסה להחיות בובה של תיבת נגינה בעזרת מוזיקה, אבל מאבד עליה שליטה כשהיא יוצאת מהתיבה ומפתחת רצונות עצמאיים.

"פניתי לפסטיבל עכו לפני שנה, כשהמופע היה די בחיתולים, והם התלהבו", מספר אגרנוב. "הייתה אחלה כימיה עם החבר'ה שמארגנים את הפסטיבל. זה הפסטיבל הראשון שאנחנו עושים עם המופע הזה.

"זה פסטיבל שאני מאוד אוהב, וממש מגניב לבוא להופיע בו מבחינתי. בתור ישראלי שחי בחו"ל תמיד עושה טוב שיש אפשרות לבוא להופעה בארץ. זה הרבה יותר אקזוטי בשבילי להגיע לישראל. עם הקרקס הופענו דווקא בירדן לפני חודש".

* קרקס דליריום יופיע היום (א'), מחר ומחרתיים, ב-20:00 ו-21:30, בחפיר הצפוני בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully