וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש מעריצים

מיה יסעור

3.10.2007 / 10:06

איך שגלגל מסתובב לו. פעם היהודים חיממו את אביב גפן, היום הם עושים עץ או פלי כדי להחליט מי יופיע קודם

חמישי הקרוב הוא יום חג עבור אלו שהעבירו את נעוריהם כשפוסטר של אביב גפן מודבק מעל המיטה, ועל הקיר השני פוסטר של היהודים. לכבוד פסטיבל התמר שמתרחש בימים אלו בים המלח, אביב והתעויוט שלו והיהודים והאלבום החדש שלהם, החליטו לעלות על במה אחת. סוג של סגירת מעגל למי שזוכר איך בתחילת דרכם של היהודים, הם הופיעו בתור להקת החימום של גפן. עכשיו, כשהם כבר לא צריכים שמות אחרים בשביל למשוך קהל, בת חסותו החדשה של גפן, אלכס, תפתח את המופע.

"אני חושב שלהופיע עם היהודים זה דבר מאוד טבעי וכיף ומרגש", אומר גפן. "יותר בשביל הקהל מאשר בשבילנו אפילו. יש הרבה קהל שהוא גם שלי וגם של היהודים, ואני לא יודע מתי שוב יצא לראות אותנו ביחד.

נראה לי שזה יכול להיות ממש מגניב, זה לראות הופעה עם שילוב רצחני. אנחנו חברים, כולנו, כשהם רק התחילו לקחתי אותם תחת חסותי והם פתחו לי הופעות במשך הרבה זמן. בגלל שאין אגו ביני לבין תום ואורית, הפלנו מטבע כדי להחליט מי מבינינו יופיע ראשון. אני בחרתי פלי, אז אני פותח".

את פסטיבל התמר מארגנת המועצה האזורית (תמר), לכבוד סוף עונת הגדיד (כן, כן, קטיף התמרים). הוא מתקיים זאת השנה השמינית, ומלא באירועים מושקעים ורף מפתיעים (מירי מסיקה מארחת את אריק ברמן, מובן, אבל את אפרת גוש?).

"התמר הוא פסטיבל שעלי אישית מאוד אהוב כבר כמה שנים", מספר גפן. "קודם כל, יש את הטקסיות של מישהו, הוא יכול להיות בן 14 או 40, שנוסע מהמרכז עד לדרום בשביל לראות הופעה. זה מדהים. אני אוהב את זה שכולם מתארגנים ונוסעים, אם זה בטרמפים ובאוטובוסים ובמכוניות.
אני מופיע שם כבר כמה שנים, כל פעם עם מישהו אחר, וזה משמח להופיע עם היהודים. יש להם הופעה חדשה עם האלבום החדש, פורטה, ויש להם במה מדהימה, עם וידאו ולייזרים ומה לא".

ומה עם הבמה שלכם?

"הבמה שלנו ריקה. מיטלמן הוא הגימיק שלנו. הוא הויז'ואל המושקע. אבל יש לנו שירים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully