וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וטיפת החשק

עומר בכר

7.10.2007 / 14:10

הם הניחו על צווארו גרזן חד ומאיים, אולם לא ידעו כי בחלציו של עומר בכר מסתתר כלי נשק חד אפילו יותר

עולם חדש מופלא

בקרוב יצא סרטו החדש של ווס אנדרסון "The Darjeeling Limited" וכחלק מיחסי הציבור לסרט, שחרר אנדרסון סרטון קצר בן 13 דקות בשם "מלון שבלייר" אותו ניתן להוריד באתר itunes (ומי שגולש בסינמסקופ של יאיר רווה יכול היה לראותו כבר בשבוע שעבר).

בזמן שבו רדיוהד משחררים את אלבומם החדש ברשת לכל הדורש במחיר והשרלטנס מפיצים את החדש שלהם ברשת בחינם בתמורה לחשיפה מרובה בתחנת הרדיו XFM, גם בקולנוע הגיע הזמן שיתחילו לחשוב על מודלים חדשים להפצה וחלק מהשינוי צריך גם להיות בתוכן השיווק הבסיסי – הטריילר.

לא תתפסו אותי מתלונן על סרט שבו חושפת נטלי פורטמן את עכוזה ולכן רק אומר שג'ייסון שוורצמן מעצבן כל כך ומקשה לשרוד 13 דקות מלאות במחציתו. גם החסרון בעלילה מהווה בעיה, אבל השפה הקולנועית של אנדרסון תמיד מעניינת והתחת של פורטמן הוא זיכרון מתוק שיישאר לעד. וכן, גם בלי תכסיסים שיווקיים חדשניים, הסרט המלא מעורר ציפייה גדולה עד מאוד.

ציון טריילר: ניסיון מעניין שלא ממש צולח
קהל יעד: סקרנים

חסד מופלא

הקרב על האוסקר מתחמם ולפי כמות סרטי הדרמה האיכותיים שעתידים לצאת בקרוב קרב פשוט לא יהיה כאן. "Grace Is Gone", החדש בכיכובו של ג'ון קיוזק יהיה מתמודד רציני לפחות על תואר השחקן. הטריילר מציג את סיפורו של קיוזק כבעל לקצינה בצבא ארה"ב המשרתת בעירק בעוד הוא נשאר בבית עם שתי בנותיו. הדרמה מתחילה ברגע שבו הוא מקבל את ההודעה על מות אשתו ולא יודע כיצד לספר על כך לבנותיו ובמקום לוקח אותן לטיול לפארק שעשועים שם הם מתחברים מחדש כמשפחה והאהבה רק גדלה לפני שיצטרכו להתמודד מחדש עם המציאות הכואבת.

הטריילר ניחן ברגישות רבה ומעביר את העלילה בפשטות ובצורה מובנת, אך עם זאת מצליח להעביר את תכונות האופי והדילמה המורכבת של בעל ואב במשפחה שבה נעשה היפוך תפקידים בצורה שלמה. בלי קריינות ועם מינימום כתוביות שבעיקר מזכירות לנו שמדובר בסרט זוכה פרס הקהל של סאנדנס האחרון וציטטות מביקורות משבחות כשברקע נעימת פסנתר מלנכולית. חוץ מזה באמת הגיע זמנו של קיוזק לעטר את השידה בפסלון מוזהב.

ציון טריילר: מרגש ומותיר חותם
קהל יעד: חובבי דרמות

אוי וי ווי

"O Jerusalem" הוא סרט בלגי שיוצא עכשיו באמריקה (הוא יצא בצרפת כבר לפני שנה), המבוסס על ספר בעל אותו שם ומנסה להסביר את המקור לסכסוך הישראלי-פלסטיני. הסרט לוקח אותנו ל-1948, ערב הכרזת האו"ם על הקמת המדינה ומלחמת העצמאות שהגיעה בעקבותיה על הזכות לשלוט בירושלים. הסיפור מסופר מנקודת מבטם של שני חברים מניו יורק, ערבי ויהודי שמגיעים לפלסטינה ונקלעים למלחמה בעל כורחם.

הטריילר אינו עשוי בתחכום יתר ועושה שימוש מיושן בקריין כדי להסביר את הקונפליקט הפוליטי והאישי של הגיבורים. הסצנות המוצגות אינן מספיק מעניינות אף הן ולמרות הזיקה הפטריוטית לסיפור, קשה לי לראות את עצמי צופה בסרט. גם בתחום השיווקי מתקשים בטריילר, כשהפרס היחיד להתהדר בו הוא פרס הקולנוע היהודי של לוס אנג'לס, ומעבר לעובדה שזה לא ממש פרס להתהדר בו, ממתי אנחנו מקשיבים להמלצה של יהודים? לפחות אנחנו יודעים שהסוף יהיה טוב (או שלא).

ציון טריילר: למה לא אוגנדה?
קהל יעד: יהודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully