וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה וטקסט

אודי שרבני

8.10.2007 / 9:51

אתה צריך לעשות הרבה דברים כדי להבריח סמים, אבל הדבר הכי חשוב שאודי שרבני ממליץ עליו, הוא להיות נחמד

אתה צריך להיות נחמד. זה קודם כל. אתה צריך לחייך, לגחך בזמן הנכון, להנהן עם הראש, אפילו להדליק אש לסיגריה של זה העומד ממולך. לשלוף מצית משום מקום עם תנועה מהירה שמקצרת את אורך שרוול הז'קט (הלוך חזור מהיר, מדלג על ההווה), אבל בעיקר לא להיראות מפוחד. אתה צריך להיות נחמד בשביל להיות מבריח סמים.
לוגיקה עמומה אם כן.

****

אתה צריך להחליף ארבעים ושלוש זהויות, שמונים ותשעה קווי טלפון. אתה צריך לגדל שיער, להוריד שפם, להראות מחויט (כן, להראות מחויט), לסרק את השיער הצידה, ללבוש מעיל עור, לגדל זקן, להיראות דרומי, צפוני, גלובאלי, מקומי, להיראות מעורער, להיראות נוקב, להיראות ממהר, להיראות לוקח את הזמן. אבל קודם כל - להיות נחמד. אתה צריך להיות נחמד בשביל להיות מבריח סמים מוצלח.
לוגיקה עמומה ← אם כן.

****

חיות פרוותיות יתר על המידה. תרשום את זה, זה לפחות מאה, מאה חמישים מילה. חיות פרוותיות יתר על המידה צריכות להתנהג באופן לא מעורר חשש היכן שאין בפרווה, או יותר נכון, היכן שפרוותיות יתר על המידה, צורכת.

אתה צריך להתלטף נכון כשיש לך עודף פרווה; אתה צריך לא להתרטב, אתה צריך להעביר את זה בכיס פנימי. מוחבא. זה הרי מסתכם בכיסים פנימיים כל הזמן. אתה צריך לנפנף במבטא שלך, הלא ברור, ואחרי זה מי שרוצה שיבוא. הפרווה שלך צריכה להיות גרנדיוזית, ככה; "גרנדיוזית" עם ר' לשונית, מתעגלת, מתאמנת על עצמה עם כסות פרווה. אבל קודם כל להיות נחמד. לא להרתיע. אתה צריך להיות נחמד בשביל להיות מבריח סמים מוצלח.
לוגיקה עמומה ← נכונה במידה מסוימת ← אם כן.

****

חשוב על העניין הזה עם הפופ ארט שקופץ כמו פופ אפ. סגור את האיקס בצד; מרלין מונרו והשכפול, והאנדי וורהוליות וכל זה. אתה יכול לחשוב גם על קופסת שימורים אם אתה מתעקש. אחת ליד השנייה (שיהיו אחת ליד השנייה, תן להן), בזבז על זה חמש עשרה של משהו. אחרי זה תעזוב. אחרי זה תראה שיש פה אותו פרצוף במצבי צבירה שונים. מצבי בריחה, מצבי תיעוד, מצבי שפם, מצבי שיכפול. תעשה הקבלה עם שיכפול תנועתי. לא קבוע חיצונית. תרשום על זה. זה לפחות מאתיים, מאתיים חמישים מילה.

לוגיקה עמומה ← נכונה במידה מסוימת← מתכתבת← אם כן.


Super Furry Animals ,"Fuzzy Logic",1996

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully