וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דה רוק נשאר בראש

8.10.2007 / 11:51

הקומדיה המשפחתית מבית היוצר של דיסני נשארה במקום הראשון של שוברי הקופות, בסוף שבוע לא רווחי במיוחד

סוף שבוע חלש במיוחד עבר על קופות בתי הקולנוע בארצות הברית. במקום הראשון של רשימת שוברי הקופות נשאר הסרט "The Game Plan", קומדיית ספורט לכל המשפחה מבית היוצר של וולט דיסני. דוויין (דה רוק) ג'ונסון הוא רווק הולל, שחייו משתנים כשהוא מגלה לפתע שיש לו ילדה בת 7. הסרט הרוויח בסוף השבוע האחרון 16.3 מיליון דולר, ירידה של 29 אחוזים מהשבוע שעבר.

אל המקום השני נכנס סרטם החדש של בן סטילר והאחים פארלי ("משתגעים על מרי"). הדרמה-קומית-רומנטית הזו, "The Heartbreak Kid", היא חידוש לסרט עם אותו השם מ-1972. סטילר ממהר להינשא לאישה המושלמת, אלא שבירח הדבש של השניים הוא פוגש מישהי אחרת ומבין שעשה טעות כשהתחתן. בובי ופיטר פארלי צברו עוד 14 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנת הסרט הזה.

סרט האקשן של פטר ברג, "The Kingdom", ירד מהמקום השני לשלישי. ג'יימי פוקס וג'ניפר גארנר בתור סוכנים אמריקאים היוצאים לחקור הפצצה על מתקן של ארצות הברית במזרח התיכון, הכניסו בסוף השבוע עוד 9.3 מיליון דולר, ירידה של 45 אחוזים מהשבוע שעהר.

גם החלק השלישי בסדרת "האויב שבפנים" ירד מקום אחד, והתמקם ברביעי. מילה גובוביץ' והזומבים ב-"Resident Evil: Extinction" הכניסו 4.3 מיליון דולר בסוף השבוע. אל המקום החמישי נכנס סרט פנטזיה חדש, "The Seeker: The Dark is Rising". וויל סטנטון מגלה שהוא היחיד שנותר משורה של לוחמים שהקדישו את חייהם למאבק בכוחות האופל, וגורל העולם כולו מונח על כתפיו. הסרט, המבוסס על ספר של סוזן קופר, הרוויח בסוף השבוע הראשון להקרנתו 3.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully