וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ותחתוני השסע

עומר בכר

14.10.2007 / 13:07

בעולם שבו כולם מתקלחים, עומר בכר ניסה להוכיח שאפשר גם אחרת, עד שפגעו בחמוס שאהב. עכשיו הוא מחפש נקמה

בועטים בדלי

על פניו ציוות של רוב ריינר לג'ק ניקולסון ומורגן פרימן נשמע כמו הרכב מנצח, אבל הטריילר של "The Bucket List", מלמד, בפעם המי יודע כמה (ריאל מדריד, בוסטון סלטיקס ומפלגת קדימה) ששלושה כוכבים אינם ערובה להצלחה. הסיפור שמועבר בצורה ברורה למדי בטריילר עד כדי האכלת הצופה בכפית הוא על אדם עשיר ותאב בצע (ג'ק ניקולסון עושה מיסטר ברנז), שמאושפז באחד מבתי החולים שלו ולידו בחדר נמצא מכונאי פשוט אך טוב לב (מורגן פרימן עושה מורגן פרימן). כשמתברר לשניהם שהם חיים על זמן שאול, הם חוברים יחדיו לנצל את חייהם עד תום ולעשות את כל מה שחלמו עליו.

ניקולסון מספק לפרימן את היכולות הכלכליות לכך ופרימן מצידו מלמד את ניקולסון שיעור ביחסי אנוש כדי שיוכל להשלים עם בתו. הטריילר הוא קלישאה כל כך גדולה שלרגע חשבתי שמסתתרת פה בדיחה פוסט מודרניסטית של הפוך על הפוך שתגיע לקראת סופו, אבל התבדיתי.

אפשר לתאר כמה צפוי הסרט בסצינה מ"איש משפחה" לטריילר הדמיוני "The Narrator" שבה צוחקים על קריינותו של פרימן בכל סרט שבו הוא מופיע.

ציון טריילר: כמו שאמר לי האורולוג: "אין פה שום דבר שלא ראיתי קודם"
קהל יעד: זוגות בני 30+, שהולכים פעם בשבוע לסינמה סיטי, "כדי לצאת קצת מהבית".

שדר פגר

עונת ההורורס בעיצומה וכל אולפן מנסה לנגוס בעוד חתיכה מהמוח המדמם. "The Signal" נאחז כמו הרבה סרטים ברעיון לא מקורי על הפיכת עיר למוקד של זומבים רצחניים, כשהפעם השינוי נעשה בעקבות שדר טלוויזיה, במה שמסתמן כמעין שילוב בין הספר "Cell" של אשף האימה סטיבן קינג, ל"שחר המתים". הטריילר שלא מציג יותר מידי זוועות והיה בכיף יכול להתהדר בעוד כמה מנות דם וגופות מבותרות שוודאי היו מרצות את הקהל הגברי הפוטנציאלי, מראה לאחר אקספוזיציה קצרה שמתארת את המצב בעיר, רציחות על רקע חברה במצב הרוס.

ברקע מתנגן לו קאבר גרוע ל"Perfect Day" של לו ריד, אולי השיר הכי משומש בסיטואציות אירוניות (מיצינו לפני עשר עם "טריינספוטינג", לא?). ואם בחירת השיר חסרת מעוף כל כך, מה ניתן לצפות מסרט שגם ככה שייך לז'אנר לא חדשני במיוחד.

ציון טריילר: זוועה
קהל יעד: חולי המופיליה קולנועית. תמיד צריכים עוד דם

אבן מתגלגלת

"I'm Not There" הוא הפרוייקט החדש והמסקרן של טוד היינז שיצר סרט עלילתי על חייו של בוב דילן. הסרט מתאר את דילן בתקופות שונות בחייו ולצורך כך השתמש היינז בשחקנים רבים ביניהם כריסטיאן בייל, הית' לדג'ר, ריצ'ארד גיר ואפילו קייט בלנשט בתפקיד אותו צימרמן ששמועות אומרות שרק בשבילה כדאי לראות את הסרט. הטריילר, מתחיל בצלליתו של דילן וציטוט שלו שאומר "שכל שהוא יכול להיות זה הוא עצמו, מי שזה לא יהיה". על רקע שירו "כמו אבן מתגלגלת", מזכירים לנו כמה דילן הוא אישיות מרתקת שהשתנתה מתקופה לתקופה ורואים מעט תמונות לא ממש ברורות מכל תקופה שכאמור מיוצגת על ידי שחקן אחר. כמובן שרשימת השחקנים המכובדת לא נפקדת מהטריילר ולמרות שעלילה לא נשקפת ממנו, הוא עדיין מצליח לסקרן עד מאוד.

ציון טריילר: מסקרן מאוד ונראה שמצדיק את ההייפ
קהל יעד: משפחת גפן לדורותיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully