וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: למה התחתנתי?

מיה יסעור

15.10.2007 / 11:45

סרטו החדש של טיילר פרי, נכנס היישר אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית בסוף השבוע

כניסה חדשה אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית. "Why Did I Get Married?", סרטו של הבמאי-תסריטאי-שחקן טיילר פרי, הרוויח 21.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בארה"ב. בסרט, המבוסס על מחזה של פרי, זוג מתמודד עם התלאות של חיי הנישואים, ועם אישה מפתה שנכנסת לחייהם בסערה.

אחרי שבועיים במקום הראשון, "The Game Plan", קומדיית הספורט המשפחתית של דוויין (דה רוק) ג'ונסון, ירדה אל המקום השני. דה רוק הוא רווק שחיי ההוללות שלו נגמרים באחת, כשהוא מגלה שיש לו ילדה בת שבע. הסרט הכניס 11.5 מיליון דולר בסוף השבוע, ירידה של 31 אחוזים מהשבוע שעבר.

גם אל המקומות השלישי והרביעי נכנסו סרטים חדשים: "Michael Clayton" ו-"We Own The Night", בהתאמה. הראשון הוא דרמת מתח בכיכובו של ג'ורג' קלוני. קלוני עובד באחד ממשרדי עורכי הדין הכי גדולים בניו יורק, כשהוא נתקל בתיק שיכול לשנות את חייו. בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארה"ב הסרט הכניס 11 מיליון דולר. גם דרמת הפשע החדשה של ג'יימס גריי הרוויחה כ-11 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלה. ב-"We Own The Night", מנהל מועדון לילה ניו יורקי מנסה להציל את אחיו ואביו מאנשי המאפיה הרוסית.

ואחרון חביב, במקום החמישי בטבלת שוברי הקופות, "The Heartbreak Kid". סרטם החדש של האחים ספארלי ובן סטילר הוא חידוש לסרט עם אותו השם מ-1972. סטילר מתחתן עם האישה המושלמת, רק כדי לגלות בירח הדבש שלו אישה מושלמת הרבה יותר. הרווחים ירדו ב-47 אחוזים מהשבוע שעבר, והסרט הכניס 7.4 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully