וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והפטריה

עומר בכר

21.10.2007 / 11:01

הספסל היה ריק, אבל עומר בכר הבחין שפשה בו עובש ירוק ומגעיל. זה לא עצר בעדו מלהתיישב עליו במלוא ישבנו

קפץ אל מותו

אנאקין סקייווקר, הידוע בכינויו היידן כריסטנסן, חוזר בסרט אקשן חדש, ושוב עולה השאלה, מי לעזאזל מפקיד בידיו הצנומות תפקידים גבריים? "Jumper" יעלה לאקרנים בפברואר ומהטריילר ניתן להתרשם שהוא יהיה מגניב באותה מידה שהוא אידיוטי, לשביעות הטסטוסטרון.

בסרט מדובר בבחור צעיר ושרמנטי שהודות לכוח העל שיש לו, הוא יכול להעתיק עצמו ממקום למקום בעזרת המחשבה, עובדה שמסדרת לו ביקורים תכופים בכספות ובאיי נופש חמימים. יום אחד הוא מגלה שאינו לבד, כשהוא פוגש בחור צעיר כמוהו שנהנה מחיי ההוללות והטלפורטציה. הם ממשיכים לתור את העולם, אך הקריין מזהיר, שהכוח על מגיע עם תווית מחיר: מלחמה המתנהלת בין שני צדדים לא ברורים, שגם הם אוחזים בכוחות הללו והיידן צריך לבחור צד. ממש כמו ב"נקמת הסית'".

ואם כבר הטרילוגיה, אז גם סמואל ל. ג'קסון משתתף בסרט כלוחם קשוח ורייצ'ל בליסון מספקת את קטעי הרומנטיקה / ארוטיקה. הקריין בטריילר מיותר לחלוטין ואני משוכנע שעריכה טובה יותר הייתה יכולה להעביר את העלילה (הלא מורכבת ממילא) בצורה ברורה יותר ונלעגת פחות.

ציון טריילר: חמור קופץ בראש.

קהל יעד: אנשים שצופים באופן קבוע ב"נמלטים".

תעני לטלפון זה אני

קלנדרית, אנחנו שבועיים לפני ליל כל הקדושים – ולכן ראוי שנמשיך לסקור סרטי אימה. "One Missed Call" יתחיל להציג רק ב-1 באפריל בשנה הבאה, אך למרות התאריך, זהו סרט אימה, העוסק באנשים שמתים לאחר צלצול טלפון. הפעם מדובר בטלפון סלולרי, ששולח הודעה לאנשים ובה הסאונד של הרגעים האחרונים לפני מותם. כפי שניתן היה לדמיין, זו צעקה מחרישת אזניים בדרך כלל.

כשחברתה הקרובה מקבלת את ההודעה המוזרה ומתה כמה ימים לאחר מכן, בדיוק כשם שחזתה ההודעה, מתחילה בת' לפחד ולחפש את האחראים לכך. לצערה אף אחד לא מאמין לה מלבד בלש משטרה טוב לב. הטריילר אינו יורד לעומק העלילה וכמו כל סרט אימה הוא משאיר הרבה סימני שאלה לא-באמת-חשובים. העיקר שיש הרבה בחורות מצודדות, שעל רובן נאמר קדיש עד סוף הסרט, צילומים תזזיתיים וקצב טוב.

הכותרות, המבהירות שהסרט מבוסס על סרט יפני, חשובות כדי לתת תו איכות לחובבי הז'אנר, ואפילו השחקנים האנונימיים רק תורמים לטריילר, ומונעים בניית ציפיות גבוהות מדי.

ציון טריילר: אין לך תוכן, יש לך צורה.

קהל יעד: אנשים שאוהבים עוד מאותו הדבר.

תסמונת טורף

טריילר חדש לסרט "הנוסע השמיני נגד הטורף 2", הידוע גם בשמו "Requiem", צץ השבוע. למרות האכזבה מהסרט הקודם, שילוב כל כך מנצח של שתיים מהמפלצות המגניבות ביותר בהיסטוריה הקולנועית גורם לי לזיעה קרה של התרגשות. הטריילר הוא "Red Banner", כלומר לא מצונזר ובהחלט לא מתאים לילדים. כל זאת לא אומר שרואים משהו באמת מטריד, לבד מכמה ראשים מתפצחים ושימוש בודד במילה Fuck. אבל אמריקאים, אתם יודעים, מזדעזעים בקלות.

הטריילר מתחיל במשפט הידוע "בחלל אף אחד לא שומע אותך צורח" וממשיך בפרפראזה לא מוצלחת במיוחד: "בכדור הארץ, זה לא ישנה". ברובו הטריילר רואים דווקא את הטורף, שהגיע לכדור הארץ לצוד שוב את החייזר, וכמה אנשים, המפריעים לו בדרכו למלא את מבוקשו, נענשים על כך בחומרה. סביר להניח כי, כמו קודמו, גם הסרט הזה יהיה שטחי, חסר עלילה ומזלזל באינטליגנציה של הצופה אבל עמוס אדרנלין ורווי דם אש ותימרות עשן.

אני כל כך שם.

ציון טריילר: מטורף

קהל יעד: חובבי אימה וסרטי מד"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully