וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הערפדים באים

מיה יסעור

22.10.2007 / 15:41

סרט אימה חדש, על ערפדים ועיירה נידחת באלסקה, נכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בסוף השבוע בארצות הברית

כניסה חדשה ומפתיעה אל המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של ארצות הברית בסוף השבוע האחרון. " Thirty Days of Night", סרט האימה של דיוויד סלייד, הכניס לכיסי המפיקים שלו 16 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. במרכז הסרט ג'וש הארטנט ומליסה ג'ורג' כשריף ואישתו, בעיירה נידחת באלסקה שכנופייה של ערפדים משתלטת עליה - לא הכי צפוי בשבוע בו יצאו לאקרנים סרטים המועמדים לאוסקר.

אגב, חלק ניכר מהסרטים בעשירייה הפותחת השבוע הם סרטי אימה, בגלל ההאלווין הבא עלינו לטובה. חג הפחד והמכשפים האמריקאי הצליח אפילו להכניס למקום השמיני בשוברי הקופות את "הסיוט שלפני חג המולד", סרט שיצא לפני 14 שנים. בשבוע הבא, קרוב יותר ליום עצמו, ייצא לאקרנים הרביעי בסדרת סרטי "המסור".

אל המקום השני ירד "Why Did I Get Married", סרטו של הבמאי-תסריטאי-שחקן טיילר פרי. הסרט, המבוסס על מחזה של פרי, הרוויח 12.1 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו, ירידה של 43% מהשבוע שעבר.

במקום השלישי נמצאת קומדיית הספורט המשפחתית של דה רוק, "The Game Plan". הסרט הרוויח 12.1 מיליון דולר בסוף השבוע, 26% פחות מהשבוע הקודם. אל המקום הרביעי ירד "מייקל קלייטון", דרמת המתח בכיכובו של ג'ורג' קלוני. עורך הדין קלוני ירד ב-32% מהשבוע שעבר, והרוויח 7.1 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

ואחרון ודי: במקום החמישי, למרבה הפליאה, סרטו החדש והמדובר של בן אפלקט, "Gone Baby Gone". בדרמת הפשע, המבוססת על ספר של דניס להאן, שני בלשים מבוסטון חוקרים חטיפה של ילדה קטנה. הסרט הרוויח בסך הכל 6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully