וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר בבית ספר לאמנות בירושלים

מיה יסעור

22.10.2007 / 17:36

בית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים פותח את הבר מאלוביץ', שם תוכלו ללגום אלכוהול לצד אמנות שוליים אמיתית

כרגיל, האירועים המחתרתיים באמת מתרחשים בירושלים. הפעם מדובר בסדרת מסיבות ואירועים, שתתחיל לרוץ בבר החדש מאלביץ', במתחם בית הספר לתיאטרון חזותי (בין סם שפיגל לניסן נתיב). הליין החדש ייפתח במסיבה ב-1 בנובמבר, עם מיטב תקליטני הלייבל הירושלמי אק-דק על הפטיפונים. לצדם, רקדני מחול מודרני יפזזו על הבמה, ובוגרי בית הספר יקרינו וידאו ארט.

הרעיון די פשוט: כל החללים של בית הספר הופכים למתחם מסיבה, כשגולת הכותרת הוא הבר החדש. פעם בשבוע, ביום חמישי, מזמינים מורים, בוגרי בית הספר, סטודנטים לאמנות ושאר יוצרים, לערב של הרצאות, מוזיקה, מופעים, שירה, הקרנות סרטים, ומה לא. אחת לחודש, הערב הזה הופך למסיבה, שגם היא אמורה לתת פייט אמנותי למסיבות הרגילות שכבר השתעממנו מהן כולנו. אגב, להקות, יוצרים, אמנים וכל השאר, מוזמנים להתארח בערבים האלה, רק צריך לתאם מראש.

את הערבים במאלביץ' אוצרת בוגרת בית הספר לתיאטרון חזותי, ליאת חזן. היא מספרת: "עשינו מסיבה גדולה בבית ספר לפני חמש שנים, ואנחנו רוצים להפוך את העניין למשהו קבוע, למסורת. אנחנו נארח במאלביץ' את המורים בית הספר, לערבים של אינטראקציה עם הקהל. האירועים שלנו לא פונים רק לסטודנטים, אלא לכל מי שעושה אמנות, ומחפש במה ליצירה חדשה ולא קונבנציונלית".

מאלביץ' בבית הספר לתיאטרון חזותי, יד חרוצים 4, ירושלים. הכניסה לאירועים בבר חינם, הכניסה למסיבת הפתיחה: 35 ¤ לסטודנטים ובמכירה מוקדמת, 45 ¤ במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully