וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מסור בראש

מיה יסעור

29.10.2007 / 13:01

החלק ה-4 בסדרת "המסור" נכנס למקום הראשון של מצעד הסרטים, כמו שהייתם מצפים מסוף השבוע שלפני ההאלווין

כיאה לסוף השבוע שלפני חג ההאלווין, אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות נכנס הסרט החדש והרביעי בסדרת המסור, "Saw IV". סרט האימה הרוויח 32.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית, סכום דומה לאלו שהרוויחו השניים הקודמים בסדרה. המסור הראשון, אגב התחיל עם 18.3 מיליון דולר בלבד כשיצא ב-2004. כמו את השניים הקודמים לו, גם את סאגת הדם הזו ביים דארן לי בוסמן.

גם במקום השני נמצאת כניסה חדשה, " Dan in Real Life", דרמה-קומית-רומנטית של פיטר הדג'ס ("מה עובר על גילברט"). סטיב קארל הוא אלמן שמקדיש את חייו לשלושת הבנות שלו. כשהוא מתאהב סוף סוף (בג'ולייט בינוש), הוא מגלה שהיא יוצאת עם אחיו. הסרט הכניס 12.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו.

מהמקום הראשון צנח היישר אל השלישי "Thirty Days of Night", סרט האימה של דיוויד סלייד. במרכז הסרט שריף ואשתו, המתמודדים לבדם מול כוחות האופל כשכנופיית ערפדים משתלטת על העיירה שכוחת האל בה הם גרים. ג'וש הארטנט הכניס לקופות 6.7 מיליון דולר בסוף השבוע, ירידה של 58 אחוזים מהשבוע שעבר.

"The Game Plan", סרט הספורט לכל המשפחה מבית היוצר של וולט דיסני, ממשיך לשמור את עצמו בחמישייה הפותחת. דה רוק ומשחקי הפוטבול שלו הכניסו 6.3 מיליון דולר בסוף השבוע, ובסך הכל, 77.1 מיליון דולר בחודש האחרון, מאז שעלה למסכים. ואחרון חביב, " Why Did I Get Married?", עיבוד למחזה של המולטי-טלאנט טיילר פרי, שגם מביים ומשחק. הסרט הרוויח 5.7 מיליון דולר בסוף השבוע, מה שמעלה את סך ההכנסות שלו ל-47.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully