וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: ספר האגדות של דמבלדור

מיה יסעור

1.11.2007 / 11:01

ג'יי קיי רולינג גמרה לכתוב את הספין-אוף לסדרת רבי המכר שלה, ופרסמה את הספר שדמבלדור השאיר להרמיוני

הסופרת הרווחית בעולם, ג'יי קיי רולינג, גמרה לכתוב את תוצר הלוואי האחרון (בינתיים) של סדרת מגה-רבי-המכר שלה, הארי פוטר. רולינג כתבה את ספר האגדות של בידל דה בארד (The Tales of Beedle the Bard - 'אגדות בידל, הזמר הנודד'), הספר הישן שדמבלדור משאיר להרמיוני בצוואה שלו. הסופרת, שזו לה העבודה הראשונה אחרי היסטריית הארי פוטר, התגלתה כמולטי-טאלנט, ואיירה את המהדורה המצומצמת בעצמה.

הספר עצמו מכיל סיפורים ואגדות עם, שגיבוריהם הם קוסמים. משהו כמו 'עמי ותמי' עם הרבה "אברא קדברא" באמצע. זהו לא הנספח הראשון לסדרת הארי פוטר - רולינג כבר כתבה בעבר שני ספרים נלווים, האחד מהם הוא "קווידיץ' לאורך ההיסטוריה", והשני "חיות פרא קסומות והיכן למצוא אותן" (תרגום חופשי).

שבע, כידוע, הוא מספר קסום, ולכן יהיו בסך הכל שבעה עותקים של הספר הזה, והם לא יוצעו למכירה. אחד מהם יועמד למכירה פומבית כדי לגייס כסף ל"The Childern Voice", עמותת הצדקה של רולינג, ואת כל השאר היא תחלק בחינם.

המחיר ההתחלתי של הספר, שיימכר בבית המכירות הפומביות סותביז שבולנדון, יהיה 30,000 יורו, אבל אפשר לנחש שהוא יימכר בסוף בהרבה הרבה יותר. תזכורת קטנה: הספר האחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות", מכר 11 מיליון עותקים ב-24 השעות הראשונות לפרסומו, שהצטרפו ל-325 מיליון עותקים שכבר נמכרו מששת הספרים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully