וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק בתחנת הרכבת

עומר בכר

4.11.2007 / 12:04

הוא היה חייב להשתין, אך השירותים הציבוריים היו נעולים. מה יעשה עתה עומר בכר, והאם יכתוב על כך ביקורת טריילרים?

הסרט הדיברות

מסיבות לא ברורות (שכנראה קשורות בדיבר "לא תחמוד..."), החליטו מפיקים בהוליווד להפיק מחדש את הסרט של צ'רלטון הסטון "עשרת הדיברות" בגירסת אנימציה ממוחשבת (מה עם "לא תעשה לך פסל ותמונה?").

באמת שאין לי מושג ירוק כיצד מישהו אישר את ההפקה הזו. לא הספיק סרט האנימציה הכושל "נסיך מצרים"? כנראה שאני היחידי שחושב כך, כי העובדה היא שלהפקה הצליחו לגייס שחקנים מעוטרים כגון בן קינגסלי, כריסטיאן סלייטר ואלפרד מולינה.

אפילו בתחום האנימציה הסרט נוחל כישלון חרוץ. האנימציה כל כך גרועה בטריילר. כמה גרועה? החסידה של קופת חולים כללית משכנעת יותר. Holy Moses!

ציון טריילר: לא תצפה

קהל יעד: ילדים אורתודוכסים.

חלום עליכם

אני לא מחסידיו הגדולים של אנתוני הופקינס. בראיון שקראתי איתו, בעת יצא עוד אחד מסרטי הזבל שלו מהשנים האחרונות "באד קומפני", הוא נשאל כיצד הוא מתכונן לתפקיד חדש – האם הוא עושה תחקיר, משוחח עם הבמאי על ההיבט הפסיכולוגי של הדמות – בתשובה זחוחה וחסרת ענווה ענה השחקן בביטול "אני קורא את השורות שכתובות בתסריט כשהבמאי צועק אקשן". מסתבר שלא צריך להיות ג'נטלמן כדי להיקרא סר.

ולפתע, הופקינס החליט לצאת מהתרדמת שאחזה בו כשחקן ולחזור להיות איש קולנוע. לשם כך הוא הפך עורו לחלוטין וכתב וביים סרט חדש בשם "Slipstream" שאף זכה בפרס הרשמי של פסטיבל סאנדנס האחרון. הסרט עוסק בתסריטאי שכותב מותחן רצח אך הדמויות מחייו האמיתיים והדמויות פרי דמיונו מתערבות בחייו וגורמות לו לפרנויות מוצדקות ותהיות על בריאותו הנפשית.

הטריילר משאיר את הצופים בבלבול, כאילו מדובר בתסריט חדש של צ'רלי קאופמן. הוא ערוך כמו קליפ, אמצעי שאכן מעביר את הסוריאליזם שבסרט, אבל גרם לי להתקפי חרדה קלים ויש לי תחושה שהוא עלול לסכן אפילפטים. למרות הכל זהו פרוייקט מסקרן מאוד שעלול להחזיר לי ולו במעט את הערכתי לסר אנתוני הופקינס.

ציון טריילר: יאללה בלגאן.

קהל יעד: אנשים מתוחכמים בעללי מנוי ב"אוזן".

מיסתורי

אשף האימה (איזה תואר מעולף זה) סטיבן קינג אחראי על סרט האימה-מדע בדיוני "The Mist". חבורה של אנשים בעיירה שכוחת-אל נאלצים להסתגר בסופרמרקט, כיוון שערפל מסתורי הורג כל מי שנחשף אליו יותר מידי זמן. החשש מהאויב הבלתי ידוע, הצפיפות ולחץ מוביל במהרה לחיכוכים בין הדמויות.

הטריילר בנוי בצורה נכונה ולקראת סופו, מופיעות כתוביות מוצדקות המזכירות לנו שהתסריטאי הוא פרנק דרבונט, שאחראי בין היתר על הלהיטים הקודמים של קינג. אם כבר טריילר אימה לכבוד ליל כל הקדושים שארע בשבוע שעבר, זהו הטריילר לראות.

ציון טריילר: לא בכדי סטיבן הוא האשף.

קהל יעד: צופי "אבודים" שנמאס להם לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully