וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה וטקסט, טקסט ותמונה

אודי שרבני

5.11.2007 / 11:07

האם אתם מנוסים? לאודי שרבני יש הרגשה רעה שהמותק שלו כבר לא שם. כל עוד ג'ימי הנדריקס שם, הכל יהיה בסדר

מעיל שפתוח לצדדים ועוטף את שאר החוויה שלך זה לא דבר ניסיוני. זה כבר דבר הצהרתי. אתה החווה, הנחווה, המגונן, המשחרר, המאגד.
אבל רגע, האם התנסית
?

****

סימן שאלה שלא כתוב בסוף משפט שאלה זה דבר שעומד בלי זמן ומקום, זה יושב בעולם ומותאם לכל דבר; מעל הדבר, מתחתיו, מעברו ועתידו, אבל האם הוא חווה עד הסוף? מיצה, מוצה - המשפט שאלה ללא סימן השאלה (?) ובכן, האם אתה התנסית
?
****

מתופף מצד שמאל, בסיסט מצד ימין. הם לא זקוקים לרחמי גלימה כלשהי, אבל עם זאת הם יהיו (זאת אומרת, הם יהיו) בגלל גלימה כזאת או אחרת.

אחד עם מבט קצת מזלזל, השני ממוקד. נכנס לזה. ובכן, מתופף ובסיסט; בס תופים, חטיבה שבדרך כלל עוטפת, הפעם, נעטפת. מצב הפוך, הוא מורם מעל, המצב מורם מעל. יש לי הרגשה רעה שהמותק שלי לא גרה כאן כבר. אתה חושב?
ובכן, האם אתה באמת התנסית
?
****

החוויה של. בתקליט האם חווית.

****

כתוביות מעוגלות משני צידי העטיפה.
היום הן נראות כמו הסמיילי הראשון; האם אתה התנסית מצד אחד. האם אתה התנסית מצד שני. שתי אפשרויות. זה עומד בצדדים כמו שתי אפשרויות של טוב ורע; מאניק דיפרשן זה מצב מתסכל, זה בלגן מתסכל. זה משני הצדדים כמו במצב כ?ת?פי של תכניות טלוויזיה; מלאך שסוחב לצד אחד, שטן שסוחב לצד שני. האם אתה התנסית מצד אחד. האם אתה התנסית מצד שני. מרכאות רק יהרסו פה; זה עוד שני סוגים של עצמך, ששואלים את עצמך. בסדר, אבל האם אתה באמת התנסית
?
****

ובכן, האם אי פעם התנסית (?) זאת אומרת, לא בהכרח סטונד, אלא מהיופי. מהיופי של החוויה. מהתהליך. שהרי לפעמים לא התוצאה הסופית היא שקובעת (בוא נודה על כך, בדרך כלל לא), אלא איך שהגעת לדבר, איך בחרת דווקא בו, בדבר. ואחרי זה איך התחלת את החוויה, מהוסס או מלא בטחון בצורה מחשידה, מפוחד או מלא בטחון בצורה מחשידה, שואל שאלות או מלא בטחון בצורה מחשידה, מעורפל (סגול? שיהיה סגול), או מלא בטחון בצורה מחשידה. ואחרי זה איך התמודדת איתו, איך עברת שלבים ואיבדת את עצמך מחדש, איך עברת שלבים ועיבדת את עצמך מחדש, איך עברת תהליכים והלחנת את עצמך מחדש. ובכן, האם התנסית בהתנסות, זאת השאלה. האם אי פעם אתה באמת התנסית בהתנסות?

יש לי הרגשה רעה שהמותק שלי לא גרה כאן כבר. זה בסדר, עדיין יש לי את הגיטרה של ג'ימי.

ג'ימי הנדריקס, Are You Experienced, 1967

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully