וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: גנגסטרים אמריקאיים

5.11.2007 / 17:24

דנזל וושינגטון וראסל קרואו נתנו בראש לסיינפלד והדבורים, עם כניסה ישירה למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית

כניסה חדשה ומרשימה אל המקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית: "אמריקן גנגסטר", סרטו של רידלי סקוט, עם דנזל וושינגטון וראסל קרואו, הרוויח 46.3 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. יותר מזה – הוא נתן בראש ל"בי-מובי", סרט האנימציה בכיכובו המדובב של ג'רי סיינפלד.

"אמריקן גנגסטר", סרט שהוא כנראה עד כדי כך לוהט שג'יי זי בכבודו ובעצמו שמח לעשות לו את הפסקול, מתרחש בשנות ה-70 ומתעסק בהברחות סמים. נהג של אחד מראשי ארגוני הפשע בניו יורק (וושינגטון) יורש את מקום הבוס שלו כשזה מת בפתאומיות. קרואו הוא השוטר שמנסה לעצור אותו, והמאבק הופך, כצפוי, לאישי.

בי-מובי (או, לצערו של מחייה השפה העברית "כוורת בסרט"), מגולל את סיפורה הטרגי של דבורה (סיינפלד), שגומר את לימודיו בקולג', ומבין שהעתיד היחיד שמחכה לו הוא קריירה ביצירת דבש. הוא מפתח מערכת יחסים עם בחורה שעובדת בחנות פרחים, אלא שאז הוא מגלה שבני האדם אוכלים דבש, ומחליט לתבוע אותם. למרבה הפלא, השם סיינפלד לא הספיק לסרט הזה בשביל לקרוע את המתחרה בקופות, ולמרות שאין ספק שג'רי הדבורה הולך להפוך ללהיט אנימציה תלת-ממדית, הוא הכניס 39.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנה שלו בארה"ב, כ-7 מיליון דולר פחות מחבריו הגנגסטרים.

אחרי השניים האלו אין הרבה הפתעות – "המסור IV", הרביעי בסדרת סרטי האימה, צנח אל המקום השלישי, עם ירידה משמעותית של 65 אחוזים מהשבוע שעבר. המסור הרוויח בערך 11 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו. אחריו, במקום הרביעי, "Dan in Real Life", שהרוויח 8.12 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו. ובמקום החמישי סרט האימה " Thirty Days of Night", עם רווחים של 4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully