וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוטיוב של הקיוב

מיה יסעור

9.11.2007 / 12:58

אתר המוזיקה קיוב חוגג חמש שנים אלטרנטיביות, ועושה עוד צעד לקראת הבאת השוליים אל המרכז: בקרוב תוכלו לצפות ב-40 הופעות חיות של מיטב אמני האינדי הישראלים

קיוב, האתר שהחליט לתת פייט לבלוגרים כשכל הקונספט של בלוגים עוד לא היה בכלל על סדר היום, חוגג חמש שנים של "מוזיקה מהשוליים הצידה". לציון חמשת השנים האלו, בהן טרחו העושים במלאכה החשובה להביא את האלטרנטיב אל העם, יוצאים יוצרי האתר בפרוייקט השווה "קיוט". במסגרת הפרוייקט החדש, ששמו אמור להעיד על כך שהוא היוטיוב של הקיוב, יוכלו הגולשים לצפות בהופעות חיות באורך מלא של מיטב האמנים האלטרנטיבים. כרגע נמצאת באוויר הופעה של גבע אלון, אבל מפעילי האתר מבטיחים שיש עוד כ-40 הופעות מצולמות בקנה, וכל כמה ימים תתווסף עוד אחת למאגר.

את האתר קיוב, שמטרתו הנעלה היא להוות מקור מידע ייחודי למוזיקה אלטרנטיבית בישראל, מתפעלים שני בני דודים, אבי ועידן ברנדון, שהם גם המקימים (עם עוד קצת עזרה מחברה). אפשר למצוא שם ביקורות, כתבות, חדשות, וכל מה שקשור במוזיקה שלא תשמעו בפלייליסט. השניים נוהגים להעלות בכל יום הולדת שהאתר חוגג פרוייקט גדול וחדש, שהמהות שלו היא תיעוד המוזיקה האלטרנטיבית בארץ. בשנים קודמות, לדוגמא, היו אלה המיזמים המושקעים של עץ המוזיקה, והאנציקלופדיה הגדולה של המוזיקה האלטרנטיבית. השנה זה הפרוייקט המשמח של ההופעות החיות. לדברי הברנדונים, שהסתובבו בתקופה האחרונה כשהם אוחזים במצלמה מהופעה להופעה, הם תפסו בעדשתם שיתופי פעולה מעניינים, ביצועים מיוחדים, וגם סתם הרבה רגעים יפים.

מעלים את רף המקוריות

"כל שנה אנחנו מעלים פרוייקט תיעודי חדש", מסביר אבי, "ועכשיו חשנו צורך להרים עוד קצת את רף המקוריות והתכנים הייחודים שיש לנו להציע. החלטנו לציין את השנה החמישית עם הפרוייקט החדש, שהוא הטיוב של הקיוב. אנו מציעים לצפיה הופעות חיות שלמות של אמנים אלטרנטיביים, וכאופייני לנו, ממשק נח וחכם יותר מאתרים אחרים (למשל כל הפלייליסט שתול כבר בתוך הנגן ולא צריך לטעון קובץ אחד בדף נפרד). את הכבוד לחנוך את הפרוייקט הענקנו לאחד האמנים האהובים עלינו השנה - גבע אלון, בהופעה שלו בפסטיבל פולקל'ה השנה, כהוקרה לחריצותו ופועלו (והמוסיקה המצויינת שלו). אני מנוע כרגע מלחשוף הופעות נוספות, אבל בתכנון יש כבר הופעות של אטליז, Pits וגם ארלין גולד (מכוכב נולד 5) שאנחנו נורא אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully