וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק להוזלת כרטיסי הקולנוע

13.11.2007 / 15:02

"סטודנטים למען קולנוע" קוראים לפתוח בחרם צרכנים. עד אז יגלו לצופים פוטנציאליים את הסוף של הסרט, כדי למנוע מהם את הכיף

ארגון סל"ק, 'סטודנטים למען קולנוע', מבקש להוביל מהלך להוזלת מחיר כרטיסי הקולנוע בישראל, ולהביא לכך שעלותם תהיה נגישה לכל בית אב בישראל. סל"ק הוא ארגון וולנטרי שהוקם על ידי סטודנטים לתקשורת במסלול האקדמי של 'המכללה למנהל'."הבילוי בבתי הקולנוע הפך לנטל כלכלי אשר לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה להשתתף בו" אמרה מירית טמיר, רכזת פעילות הארגון בתל אביב.

לטובת הצלחת המאבק, החליטו פעילי הארגון על דרך מעט תמוהה לגרום לאנשים להירתם למטרתם: הם מצהירים כי בכוונתם לעמוד בכניסה לבתי הקולנוע ולגלות לצופים הפוטנציאליים את סופו של הסרט. קצת מוזר ומרגיז, אבל הם בטוחים שזה שווה את הכוונה הטובה שעומדת מאחור: "מאחר ולא ניתן למנוע מאנשים להיכנס לקולנוע, נפעל למנוע מהם את החוויה הקולנועית בדרך אחרת" מצהיר ליאור שיינברגר, מייסד התנועה. "כוונתנו אינה להרוס לקהל את הסרט, אלא לאפשר, בסופו של דבר, ליותר אנשים לקחת חלק בחוויית הצפייה הקולנועית".

כמו כן, הארגון יקיים הפגנות בכניסה לבתי קולנוע גדולים וייקראו לציבור לפתוח ב'חרם צרכנים' מאורגן נגד רשתות הקולנוע הגדולות. לדבריהם, הם רוצים להפוך "לכח צרכני בעל השפעה". הארגון פתח בשבועות האחרונים במבצע נרחב לגיוס פעילים חדשים בקרב חובבי קולנוע ותרבות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully