וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובת אש

14.11.2007 / 15:29

אז מה אתם חושבים על החוק החדש נגד העישון? אספנו את מיטב הטוקבקים שניפקתם בשבוע האחרון. עד שייצא עשן

הברים

הברים בלי סיגריות זה פחות רעיל?
עצוב לקרוא איך כולם מתבכיינים על הברים.
ניבצרת מבינתי צורת הבילוי הזו שמהווה
סימפטום חברתי מסוכן לא פחות מעישון.
הזיהום החברתי גדול פי כמה מהזיהום הסביבתי.

14:33 11/11/07

מעשן כבד שתומך בחוק החדש...

אני מעשן כבד ותומך בחוק החדש.
כמובן שגם לי היה קשה לצאת בשישי האחרון לשלושה מקומות שונים ולגלות שבכולם העישון היה אסור. יחד עם זאת, אפשר להבין למה אנשים שלא מעשנים סולדים מזה (ריח, בריאות וכו'). רק מקווה שינסו לחשוב על אזורי עישון מסודרים יותר בכל המקומות עבור אלו שמעוניינים לעשן, מפני שכרגע נראה שקצת שכחו גם אותנו - המכורים, שבשבילנו סיגריות הן חלק מהבילוי...

00:14 12/11/07 מאת: ג'וני

45 צודק

לכל המתבכיינים המעשנים המתייפיפים - אם אתם רוצים להיחנק, תחנקו בבית, אל תצאו למקומות הבילוי ותחנקו את כל הסובבים אתכם.

כל הפתרונות המגוחכים, מותר לעשן בצד הזה ולא בצד ההוא, בפינה הזאת ולא בפינה ההיא, פשוט מטומטמים לחלוטין. אתם הראשונים בתור לצפצף על החוק ועל הפינות המצחיקות שהקצו לכם ולהשתלט עם העשן והמאפרות שלכם על כל פינה אפשרית.

אם מאד מאד נרצה שאכטה או איזה סרטן ריאות קטן נגיע כבר אליכם הביתה.

והגיע הזמן שתודו - אתם מכורים לניקוטין, כימיקל פשוט ומסריח שדופק לכם את כושר השיפוט, המוח שלכם לא יכול בלעדיו ולכן אתם ממציאים מיליון תירוצים מפגרים רק לא "מצטערים אבל אנחנו מכורים ולא יכולים להפסיק". תמשיכו לפרנס באהבה ובמסירות נרקומנית חברות סיגריות במיליארדים, זו זכותכם הדמוקרטית, אבל אל תחנקו אותנו.

11:40 12/11/07 מאת: אלי

שאלה לכתבים ה'חכמים'

אם נגיד הרוב בבארים היו עבריינים וחבר'ה עם סכינים, הייתם גם מהללים את הדמוקרטיה?
תגידו, אתם משחקים אותה או שאתם באמת מפגרים? סיגריות הורגות. והן פוגעות פי 5 במעשנים פאסיביים ש-1,500 מתוכם מתים כל שנה. על מה אתם מדברים על להתחשב במעשנים? אתם נורמליים? ומספיק כבר עם הזיוני שכל על זיהומים סביבתיים. קחו אחריות על המעשים שלכם. אתם משולים בעיני לרוצח שאומר 'אבל מה, יש עוד רוצחים, מה אתם רוצים ממני?'

10:48 12/11/07 מאת: renton

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לא דמוקרטי? מה הקשר? טענות מטופשות.

קודם כל אין כאן העדפת ציבור אחד על שני. מטרת החוק למנוע פגיעה בציבור ע"י עישון פסיבי. כל הרגל הוא דמוקרטי כל עוד הוא לא פוגע בזולת. שתיים. זה שאנחנו מפגרים אחרי אירופה וארה"ב לא נותן צידוק לעישון. זכותו של כל אדם להינות מבר, קפה ומסעדה ולא להיות חשוף לעישון. מי שרוצה לעשן בביתו, שיהיה לו בכיף, הטענה שברים הם מקום טבעי למעשנים ולכן יתר הציבור צריך לסבול היא אבסורדית.

10:43 12/11/07 מאת: מעשן מזדמן

החוק יפגע קשות בעסקים

יש להקצות שטח למעשנים, בכל מתחם בילוי, רצוי מאחורי דלת הזזה כלשהי, כמו במקומות רבים שנהגו כך עד היום, אני אישית לא מעשן אבל נשמע לי לא הגיוני בעליל לפגוע בצורה כל כך תהומית בבעלי העסקים, כמו כן האכיפה של הנושא מגוחכת ותביא לגל מעשי אלימות מיותרים, אנחנו גרים בישראל אחרי הכל, ומי שיבקש שיכבו את הסיגריה, כנראה שיכבו לו אותה בעין. בעניין מועדונים וכו' - גם אם יהיה חתך של 50% שנותנים אישור לעישון - כולם יהיו מרוצים. הבעיה שכרגע כל בעל עסק שמאפשר לעשן מפסיד 67,000 שקל בקנס.

חשוב מאוד להפנים את הנתון הבא:

אם לאנשים העשן היה כל כך מפריע, אז מזמן היה קם האדם החכם שהיה דואג שלא יעשנו בפאב שלו, ומתעשר. הרי כבר יש חוק כזה כמה שנים. מצד שני יש מסעדות שכן אוכפות את החוק, כי למסעדה ללא עשן יש ביקוש בציבור. לכן אסכם ואומר - בעל עסק צריך לקבוע את אופי המקום שלו, ולא החוקים המטופשים האלה.
(ויש להפריד ממקומות בעלי אופי ציבורי יותר כמו קניונים וכו')

11:26 12/11/07 מאת: מעשן

מסכימה בהחלט עם סעיף 5!!!!

אם המסר לציבור הוא אכן להפסיק לעשן ולא למצוא עוד דרך למסות ולקנוס את המעשנים המכורים המסכנים כדי למלא את קופת המדינה, אז היה רצוי שיחד עם החוק החדש יסובסדו כל האמצעים הידועים כמסייעים לגמילה מניקוטין- ספרים, סדנאות, עזרים שונים ואף הקמת תוכניות גמילה רשמיות על ידי קופות החולים!

כמו שזה כרגע, הכל מרגיש כצביעות וניצול ציני של אנשים מכורים!!!
העיקר שיש גם כוונה להקים קזינו באילת, והמבין יבין את הקשר...

11:35 12/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully